Categories: Авто

Нoвий Hyundai Tucson здивує дизайном

Share

Компанія Hyundai веде роботи над кросовером Tucson наступного покоління. Про це в інтерв’ю Motor Authority заявив віце-президент по дизайну марки Сан Юп Лі. За його словами, автомобіль буде дуже сильно відрізнятися від моделей Hyundai. При цьому машина отримає кілька відомих рішень. Однак для того, щоб їх виявити, за словами Сан Юп Лі, доведеться уважно «придивитися». Всі інші подробиця про новинку тримаються в секреті. Також невідомі навіть приблизні дати запуску цієї машини.

В кінці березня нинішнього року Hyundai представив нову версію кросовера Tucson, яка стала частиною спортивної лінійки N Line. Світові продажі автомобіля повинні початися вже в травні нинішнього року.

Tucson N Line відрізняється від стандартних паркетників іншими бамперами, спереду з’явилися бумеранги ходових вогнів, а на кормі – класичні круглі патрубки випускної системи. Також машина відрізняється 19-дюймовими колесами, матовим декором замість хрому і чорним забарвленням корпусів дзеркал і спойлера. У салоні з’явилися сидіння з розвиненою бічною підтримкою і комбінованою оббивкою. До того ж інтер’єр пронизаний червоними швами, з’явилися інші накладки на педалях і змінений набалдашник важеля трансмісії.

Силові агрегати стандартні: в Європі для версії N Line запропоновані турбодизелі 1.6 CRDI (136 к.с.) і 2.0 CRDI (185 к.с.), а також бензиновий турбомотор 1.6 T-GDI (177 к.с.). Причому 48-вольтний стартер-генератор відтепер покладається не тільки старшому 2-літровому дизелю, а й молодшому агрегату 1.6 CRDI: він працює в рамках системи старт-стоп і допомагає в перші секунди розгону, а в комплекті з ним встановлюється літій-полімерна батарея ємністю 0,44 кВтг.

Втім, обвісом і декором відмінності версії N Line від «цивільного» кросовера не обмежуються. Машини з моторами потужністю 177 і 185 к.с. обзавелися переналаштованою підвіскою: передня стала жорсткішою на 8%, а задня – на 5%. Цим же версіям доступне інше калібрування рульового управління.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо 12 авто, які здатні проїхати 400 000 км без поломок

Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…

01.07.2025

Mazda показала офіційні фото нового покоління CX-5

До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…

01.07.2025

Що робити, коли уникнути аварії неможливо: практичні рекомендації водіям

Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…

01.07.2025

Українців попередили про ризики купівлі авто «по техпаспорту»

Все більше українських автовласників стикаються з проблемами після купівлі автомобіля "по техпаспорту", особливо якщо справжній…

01.07.2025

Tesla підвищила ціну Model 3 після покращення характеристик

Анонсовано невелике оновлення седана Tesla Model 3 2025 року на китайському ринку. Автомобілю додали 40…

01.07.2025

Кросовери з міцним кузовом: п’ять моделей, що не бояться іржі

Якщо ви шукаєте автомобіль з пробігом і хочете уникнути проблем із корозією, важливо не лише…

01.07.2025