Categories: Авто

Нoвий Hyundai Tucson здивує дизайном

Share

Компанія Hyundai веде роботи над кросовером Tucson наступного покоління. Про це в інтерв’ю Motor Authority заявив віце-президент по дизайну марки Сан Юп Лі. За його словами, автомобіль буде дуже сильно відрізнятися від моделей Hyundai. При цьому машина отримає кілька відомих рішень. Однак для того, щоб їх виявити, за словами Сан Юп Лі, доведеться уважно «придивитися». Всі інші подробиця про новинку тримаються в секреті. Також невідомі навіть приблизні дати запуску цієї машини.

В кінці березня нинішнього року Hyundai представив нову версію кросовера Tucson, яка стала частиною спортивної лінійки N Line. Світові продажі автомобіля повинні початися вже в травні нинішнього року.

Tucson N Line відрізняється від стандартних паркетників іншими бамперами, спереду з’явилися бумеранги ходових вогнів, а на кормі – класичні круглі патрубки випускної системи. Також машина відрізняється 19-дюймовими колесами, матовим декором замість хрому і чорним забарвленням корпусів дзеркал і спойлера. У салоні з’явилися сидіння з розвиненою бічною підтримкою і комбінованою оббивкою. До того ж інтер’єр пронизаний червоними швами, з’явилися інші накладки на педалях і змінений набалдашник важеля трансмісії.

Силові агрегати стандартні: в Європі для версії N Line запропоновані турбодизелі 1.6 CRDI (136 к.с.) і 2.0 CRDI (185 к.с.), а також бензиновий турбомотор 1.6 T-GDI (177 к.с.). Причому 48-вольтний стартер-генератор відтепер покладається не тільки старшому 2-літровому дизелю, а й молодшому агрегату 1.6 CRDI: він працює в рамках системи старт-стоп і допомагає в перші секунди розгону, а в комплекті з ним встановлюється літій-полімерна батарея ємністю 0,44 кВтг.

Втім, обвісом і декором відмінності версії N Line від «цивільного» кросовера не обмежуються. Машини з моторами потужністю 177 і 185 к.с. обзавелися переналаштованою підвіскою: передня стала жорсткішою на 8%, а задня – на 5%. Цим же версіям доступне інше калібрування рульового управління.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Hyundai Santa Fe 2025 отримав сучасну силову установку

Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…

06.12.2024

6 головних причин, чому двигун відмовляє запускатися

Уявіть цю картину: повертаю ключ запалювання, а двигун просто мовчить. Ну от як так? Думаю,…

06.12.2024

Чому досвідчені водії загортають ключі від авто у фольгу

Багато сучасних автомобілів оснащуються смарт-ключами. Завдяки їм можна дистанційно відчиняти та закривати двері машини на…

06.12.2024

Ще один бренд відмовився від повної електрифікації своїх моделей

Genesis зробить ставку на гібриди замість електрокарів. Преміум-бренд Hyundai відмовився від ідеї випускати лише електромобілі…

06.12.2024

Новий Skyline може з’явитися, незважаючи на фінансові проблеми Nissan

Нещодавно в пресі стали активно обговорюватися фінансові проблеми Nissan, які можуть сильно вдарити по бізнесу…

06.12.2024

Оновлений Toyota Land Cruiser 300 офіційно дебютував: що змінилося

Автомобіль Toyota Land Cruiser 300 2025 модельного року був офіційно представлений. Вперше модель продемонстрували 3…

06.12.2024