Categories: Авто

Нoвий Hyundai Tucson здивує дизайном

Share

Компанія Hyundai веде роботи над кросовером Tucson наступного покоління. Про це в інтерв’ю Motor Authority заявив віце-президент по дизайну марки Сан Юп Лі. За його словами, автомобіль буде дуже сильно відрізнятися від моделей Hyundai. При цьому машина отримає кілька відомих рішень. Однак для того, щоб їх виявити, за словами Сан Юп Лі, доведеться уважно «придивитися». Всі інші подробиця про новинку тримаються в секреті. Також невідомі навіть приблизні дати запуску цієї машини.

В кінці березня нинішнього року Hyundai представив нову версію кросовера Tucson, яка стала частиною спортивної лінійки N Line. Світові продажі автомобіля повинні початися вже в травні нинішнього року.

Tucson N Line відрізняється від стандартних паркетників іншими бамперами, спереду з’явилися бумеранги ходових вогнів, а на кормі – класичні круглі патрубки випускної системи. Також машина відрізняється 19-дюймовими колесами, матовим декором замість хрому і чорним забарвленням корпусів дзеркал і спойлера. У салоні з’явилися сидіння з розвиненою бічною підтримкою і комбінованою оббивкою. До того ж інтер’єр пронизаний червоними швами, з’явилися інші накладки на педалях і змінений набалдашник важеля трансмісії.

Силові агрегати стандартні: в Європі для версії N Line запропоновані турбодизелі 1.6 CRDI (136 к.с.) і 2.0 CRDI (185 к.с.), а також бензиновий турбомотор 1.6 T-GDI (177 к.с.). Причому 48-вольтний стартер-генератор відтепер покладається не тільки старшому 2-літровому дизелю, а й молодшому агрегату 1.6 CRDI: він працює в рамках системи старт-стоп і допомагає в перші секунди розгону, а в комплекті з ним встановлюється літій-полімерна батарея ємністю 0,44 кВтг.

Втім, обвісом і декором відмінності версії N Line від «цивільного» кросовера не обмежуються. Машини з моторами потужністю 177 і 185 к.с. обзавелися переналаштованою підвіскою: передня стала жорсткішою на 8%, а задня – на 5%. Цим же версіям доступне інше калібрування рульового управління.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum

В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…

23.02.2025

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025