Десять автомобілів, від яких позбавляються в перший рік після покупки

Час читання: 3 хв.
0

Статистичне агентство iSeeCars з’ясувало, з якими автомобілями їх американські господарі розлучаються вже в перший рік володіння.

Для цього експерти проаналізували історію продажів більш 46 млн моделей, які купувалися новими в дилерських центрах приватними особами і мали на момент перепродажу як мінімум 1000 миль пробігу. У вступній частині цього незвичайного рейтингу уточнюється, що в перший рік власники поміняли лише 3,4% машин, проданих на території Північної Америки.

А тепер звернемося власне до першої десятки моделей, від яких – відзначають дослідники – власники в США в минулому році позбавлялися в 2,5 рази частіше, ніж від інших представників національного автомобільного парку. Показово, що вісім з десяти машин відносяться до преміальних брендів німецьких і британських марок, а що залишилися дві моделі зроблені компанією Nissan.

Реклама

На першому місці “антирейтингу” розташувався седан Mercedes-Benz C-Class. Згідно зі статистикою iSeeCars, протягом року після покупки від цієї престижної моделі позбулося 12,4% власників. Майже стільки відмовлялися від свого транспорту в перший рік власники BMW 3 Series і Land Rover Discovery Sport – за рік від автомобілів цих куплених нових моделей відмовилися 11,8% господарів.

Четверта позиція – у Land Rover Range Rover Evoque (10,9%), п’ята – у Mini Clubman (10,7%), далі розташувалися BMW X1 (10,4%), BMW X3 (9,0%), Nissan Versa Note (під таким ім’ям в США продається Nissan Note нового покоління) (9,0%), Jaguar XF (8,8%) і Nissan Versa (8,7%).

Найцікавіше, що, не обмеживши голою статистикою, фахівці iSeeCars намагаються розібратися в причинах, за якими покупці в минулому році відмовлялися від статусних авто.

Низькі показники автомобілів BMW, наприклад, iSeeCars пов’язує з низькими рейтингами надійності за версією видання Consumer Reports (американський щомісячний журнал некомерційної організації Consumers Union (Союз споживачів).

“Не дивлячись на популярність і високий імідж автомобілів BMW, моделі, що потрапили в “антирейтинг”, володіли низькими показниками надійності згідно з останніми звітами Consumer Reports. Почасти тому власники позбавляються від таких транспортних засобів так швидко”, – коментує генеральний директор iSeeCars Фонг Лі.

“Інше можливе пояснення полягає в тому, що BMW і Mercedes-Benz стимулює американських доларів до викупу свіжих автомобілів, щоб використовувати їх згодом для здачі в оренду за вигідними ставками”, – додає Фонг Лі.

Що стосується низьких показників британських автомобілів, що потрапили в антирейтинг iSeeCars (а це Land Rover Discovery Sport, Land Rover Range Rover Evoque, Jaguar XF і MINI Clubman), всі ці моделі – підкреслюють експерти – мають низький рейтинг надійності за версією JDPower (незалежний американський маркетингово-інформаційний сервіс, який проводить власні дослідження задоволеності клієнтів і дає оцінку якості продукції).

“Крім того, автомобілі Jaguar сумно відомі тим, що мають високі експлуатаційні витрати, що також могло змусити власників продавати їх менш ніж через рік після придбання новими у дилера”, – наголошується в дослідженні.

Тут же про MINI Clubman йдеться, що це – цитуємо – “найдорожчий транспортний засіб в своєму класі, що має до того ж один з найнижчих рейтингів економії палива. Таким чином, водії могли обміняти свої MINI на щось більш ефективне”, – коментує Фонг Лі.

У свою чергу провальні показники моделей Nissan експерти пояснюють тим, що “незважаючи на доступні ціни моделі Nissan Versa Note і Nissan Versa мають бюджетно оброблені салони і не можуть похвалитися на американському ринку жодним штатним помічником у сфері безпеки крім камери заднього виду.

Власники цих моделі могли проголосувати доларом за аналогічні моделі конкурентів з великим набором устаткування і систем безпеки, а також більш стильним інтер’єром “, – підсумовує iSeeCars.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!