Мало хто знає, що в СРСР випускали спорткари на базі Таврії. Йдеться про автомобілі НАМИ-0290 і НАМИ-0300, прозваних «Апельсин», повідомляє ТвояМашина .
Чому саме цю модель, далеку від таких понять як «потужність» і «спорт», відповісти нескладно. Справа в тому, що ні технічна оснащеність, ні зовнішність тут ролі не грали. Творцям був потрібен простий хетчбек, до якого ще не добралися інші фахівці. В результаті від «Таврії» залишилися, як кажуть, ріжки та ніжки. А точніше: вітрове скло з рамою і елементи дверей з прорізами.
Кузов «Таврії» піддався серйозній переробці: видалили передню і задню частини, центральну поставили на раму, доповнивши її інтегрованим каркасом безпеки.
Повнопривідний «Апельсин» (ця назва з’явилася через яскраво-оранжеве забарвлення кузова) оснастили модернізованим ВАЗівських силовим агрегатом з робочим об’ємом 1,6 літра і потужністю 127 к.с. – такої віддачі вдалося досягти завдяки турбонаддува. Була ще й експериментальна версія мотора, який видавав 140 л. c.
НАМИ-0290 отримав незалежну підвіску всіх коліс. Цікаво, що верхні опори стійок прикріплялися за допомогою спеціальних планшайб. Таке рішення дозволяло змінювати нахил стійок. А значить, кути установки коліс могли бути різними, в залежності від дорожнього полотна і покришок.
Здавалося, попереду у «Апельсину» тільки світле майбутнє. Радянський автомобіль міг брати участь в міжнародних гонках, оскільки відповідав вимогам Міжнародної федерації автоспорту.
Однак в той час СРСР перебував на межі розвалу, тому про розвиток і підтримку автоспорту тоді якщо і думали, то в останню чергу. У 1991 році прототип НАМИ-0290 утилізували …
Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…
Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Leave a Comment