Відповідно до одного з експериментів, багато автомобільних продавців самі готові зробити знижку на авто. Це робиться для того, щоб перебити пропозицію конкурента, пише сайт udf.by .
Правда, покупцеві необхідно проявити терпіння, залізну витримку і гарненько підготуватися. Для початку ознайомтеся з мережею автосалонів і дізнайтеся їх пропозиції, інформуючи про цінову політику інших продавців.
Ще один спосіб називається «в останній вагон». Справа в тому, що продавці в кінці місяця або року хочуть продати по максимуму, щоб в звіті фігурували хороші показники. Це впливає на цінову політику салону, тому можна збити вартість.
І останній, третій спосіб базується на пошуку машини в Інтернеті. Інтернет-магазинам не потрібно оплачувати оренду приміщення і виплачувати зарплати персоналу, тому ціна авто буде значно нижче.