Співробітники СТО назвали найбільш «проблемні» старі автомобілі

Час читання: 2 хв.
0

В Україні не меншає б / у автомобілів. Серед них іноді трапляються моделі, які краще не купувати. Спираючись на думку співробітників СТО і на статистику продажів автомобільних запчастин, названі п’ять найбільш проблемних старих машин, передає autonews.ua. 

Subaru Tribeca

Автомобілі Subaru дуже надійні. Однак, і у цього бренду були невдачі. Кросовер Subaru Tribeca (див. Фото вгорі), що випускався в 2005-2014 роках, можна вважати найбільш проблемною моделлю Subaru. 3,5 л двигун цього кроссовера схильний до перегріву. До того ж він дуже чутливий до якості палива. Проблема знайти оригінальні свічки.

Реклама

5-ступінчаста автоматична коробка передач теж не відрізняється надійністю. Вона до того ж дуже боїться перегріву. 

Ще одне слабке місце – рульова рейка. Вона рідко витримує більше 100 000 км пробігу. 

Peugeot 607

У седана Peugeot 607 специфічна конструкція, через що його можуть відмовитися ремонтувати навіть на сервісі, що спеціалізується на французьких автомобілях. Для нього важко знайти запчастини, і це теж проблема. 

Ремонт паливної системи дизельного Peugeot 607 може коштувати дуже дорого. Але найслабше місце у цього седана – електроніка. На жаль, електронні блоки часто ламаються. 

У підвіски не дуже великий ресурс. Ходову частину потрібно частково перебирати кожні 20-30 тис. Км пробігу. До коробок передач претензій мало.

З переваг слід відзначити хорошу антикорозійний захист. 

Audi A8

Преміальний седан Audi A8 – це, звичайно, надійний і довговічний автомобіль. Однак, і у нього є проблеми. Згодом на алюмінієвому кузові в місцях стиків зі сталевими деталями починається електрохімічна корозія. 

Ходова частина складніше, ніж у А6, і вимагає більше уваги. Деякі її елементи коштують дорого. Наприклад, пневмопідвіска. 

Можуть піднести неприємні сюрпризи бензинові і дизельні двигуни. Наприклад, 3,2 л бензиновий мотор дуже чутливий до якості палива, а у дизелів трапляються проблеми з паливним насосом. 

6-ступінчастий “автомат” надійний. Цього не можна сказати про варіатор. Втім, зараз Audi A8 з варіатором вже майже не залишилося.

Серйозні проблеми можуть бути з електронікою і додатковим обладнанням. Вони виходять з ладу так само, як і на інших машинах. Просто стоять вони дуже дорого. Наприклад, блок управління клімат-контролем варто в 3-5 разів більше, ніж у інших авто. 

Alfa Romeo 159

Alfa Romeo 159 – красивий автомобіль. Про нього можна тільки мріяти. Однак, врахуйте, що це не дуже надійна модель. Механічні і автоматичні коробки передач потребують ремонту через 100-150 тис. Км пробігу. Версію з «роботом» взагалі краще не купувати. 

У бензинових моторів є ряд проблем. Загальна – проводка. У 1,8 л двигуна проблема з охолодженням, а 3,2 л агрегат перегрівається. 

Ще одне слабке місце – електроніка. Що ж стосується ходової частини, то її ремонт може обійтися дуже дорого.

Звичайно, Alfa Romeo 159 гарний автомобіль, але перш ніж його купувати, потрібно добре подумати, чи готові платити великі гроші за ремонт. 

Renault Scenic

На українських дорогах зараз досить часто можна побачити Renault Scenic. Коштує такий б / у мінівен не надто багато. Тому його і купують. Однак, потрібно врахувати, що у Scenic є ряд проблем. Найбільші проблеми з електронікою. Можуть піднести неприємний сюрприз бензинові двигуни. Ходова частина не дуже довговічна. 

Якщо вам буде потрібно відремонтувати автоматичну коробку передач, то не кожен майстер візьметься за таку роботу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!