В окремих машинах холодоагент охолодить додатково бардачок і знаходяться в ньому напої. Але при цьому не кожен власник уявляє собі правила настройки і використання системи кондиціонування.
Серед частих помилкових дій, при залученні клавіші «A / C» або кондиціонера в складі клімат-контролю, зустрічаються:
- Встановлення максимальної потужності після посадки в машину. Полегшити завдання кондиціонеру нескладно, якщо попередньо провітрити салон природним шляхом. Починати роботу з 30 ° С ефективніше, ніж охолоджувати салон з 50 ° С.
- Використання рециркуляції. Охолодити замкнутий обсяг повітряної маси вийде швидше, ніж постійно пропускати гаряче повітря, що надходить з вулиці. Надходження свіжих мас допускають пізніше під час руху.
- Залучення пристрою ще до настання спекотного дня. У далекій поїздці не варто чекати розігріву повітря на вулиці. Створення комфортних умов – вологості і температури з ранніх годин зменшить навантаження на кондиціонер.
- Вибір напрямку потоку повітря. Шлях руху струменя – зверху вниз, що забезпечить рівномірне перемішування повітря в салоні. Неправильним є напрямок потоку в обличчя або в ноги.
- Проведення періодичного технічного обслуговування. Салонний фільтр підлягає заміні через кожні 15-20 тис. Км. Холодоагент є гигроскопичной рідиною. З цієї причини його періодична заміна в рамках ТО є обов’язковою процедурою.
В умовах регулярної зміни сезонів року, перепадів температури догляд за автомобільним кондиціонером є умовою його безвідмовної роботи.
Реклама