Categories: Авто

Ідеальний кросовер? Експерт провів тест-драйв оновленого Mazda CX-5

Share

Людина яка робила огляд вивела в місто і на бездоріжжя Mazda CX-5, і протестувала його позашляхові якості, витрата палива, динаміку і з’ясував, чи так він хороший для свого класу.

Експерт з каналу «Перша передача» розповів, що виробник разом з оновленням виправив ті проблеми, які переслідували Mazda CX-5 до рестайлінгу, видозмінивши передні важелі і сайлентблоки на них, кути поворотних куркулів, амортизаційні стійки, додана нова система GVC. При цьому він позначив, що не варто ризикувати і використовувати при ремонті неоригінальні запчастини, так як це скоротить термін служби відповідних вузлів автомобіля. А ще деякі деталі відразу після покупки машини вимагають додаткової антикорозійної обробки.

Модель оснащена двигуном SkyActiv, для якого виробник регламентує 300 000 км пробігу. Витрата палива по паспорту становить 6,1 л на 100 км при їзді в змішаному циклі і обсязі бака в 58 л, але тест показав, що по трасі він складе 6,4 л, в місті – 9,3 л, а в змішаному циклі – 7,4 л.

Що стосується безпеки при ДТП, комітет по краш-тесту NCAP присвоїв Mazda CX-5 «п’ять зірок» при високих показниках ступеня захисту пішоходів в 78%, водія і пасажирів – 95%, пасажирів заднього ряду і дітей – 85%.

Далі він вивів автомобіль на бездоріжжя, щоб перевірити його позашляхові якості. Він добре впорався з рихлим піском і навіть з діагональним вивішуванням при подоланні невеликих ям, але пізніше експерту довелося заглушити двигун, тому що стався перегрів муфти повного приводу. Автор зробив висновок, що все-таки CX-5 – міський кросовер, який хоч і буде намагатися витягти водія з бездоріжжя протягом невеликого проміжку часу, якщо той туди потрапить, але на повноцінні поїздки в таких умовах розраховувати не варто.

Тестуючи «Мазду» в місті, експерт зазначив, що управляється автомобіль легко і передбачувано, але дратує автоматична функція стеження за розділювальною смугою, яка при наїзді на неї смикає кермо – від неї можна позбутися, якщо перебудовуватися з включеним поворотником. Розігнатися до 100 км / год Mazda CX-5 здатна за 9,2 секунди, як обіцяє виробник, але на ділі експерт зафіксував приладом результат в 10 секунд.

В підсумку те що CX-5 – практично ідеальний кросовер, один з кращих в сегменті, з відмінним співвідношенням ціни і якості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Mazda

Останні записи

Новий електричний Mercedes-Benz G-Class випробували на льоду

Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є…

05.05.2024

Електромобілі проти машин з ДВЗ: названі найнадійніші машини

Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…

05.05.2024

Моделі Polestar отримають супершвидку зарядку за 10 хвилин

Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…

05.05.2024

Названо автомобілі які вимагають найнижчих витрат на обслуговування та ремонт у довгостроковість

З моменту появи компанії Tesla у 2003 році керівництво цієї марки в особі Ілона Маска…

05.05.2024

Водіям підказали, як заощадити на рідині, що омиває, влітку і не зіпсувати автомобіль

З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…

05.05.2024

Mercedes-Benz EQXX проїхав 1010 кілометрів на одній зарядці (відео)

Mercedes-Benz EQXX проїхав із Ер-Ріяду до Дубая на одній зарядці батареї. Mercedes-Benz прозвітував про третій…

05.05.2024