Categories: Авто

Ідеальний кросовер? Експерт провів тест-драйв оновленого Mazda CX-5

Людина яка робила огляд вивела в місто і на бездоріжжя Mazda CX-5, і протестувала його позашляхові якості, витрата палива, динаміку і з’ясував, чи так він хороший для свого класу.

Експерт з каналу «Перша передача» розповів, що виробник разом з оновленням виправив ті проблеми, які переслідували Mazda CX-5 до рестайлінгу, видозмінивши передні важелі і сайлентблоки на них, кути поворотних куркулів, амортизаційні стійки, додана нова система GVC. При цьому він позначив, що не варто ризикувати і використовувати при ремонті неоригінальні запчастини, так як це скоротить термін служби відповідних вузлів автомобіля. А ще деякі деталі відразу після покупки машини вимагають додаткової антикорозійної обробки.

Модель оснащена двигуном SkyActiv, для якого виробник регламентує 300 000 км пробігу. Витрата палива по паспорту становить 6,1 л на 100 км при їзді в змішаному циклі і обсязі бака в 58 л, але тест показав, що по трасі він складе 6,4 л, в місті – 9,3 л, а в змішаному циклі – 7,4 л.

Що стосується безпеки при ДТП, комітет по краш-тесту NCAP присвоїв Mazda CX-5 «п’ять зірок» при високих показниках ступеня захисту пішоходів в 78%, водія і пасажирів – 95%, пасажирів заднього ряду і дітей – 85%.

Далі він вивів автомобіль на бездоріжжя, щоб перевірити його позашляхові якості. Він добре впорався з рихлим піском і навіть з діагональним вивішуванням при подоланні невеликих ям, але пізніше експерту довелося заглушити двигун, тому що стався перегрів муфти повного приводу. Автор зробив висновок, що все-таки CX-5 – міський кросовер, який хоч і буде намагатися витягти водія з бездоріжжя протягом невеликого проміжку часу, якщо той туди потрапить, але на повноцінні поїздки в таких умовах розраховувати не варто.

Тестуючи «Мазду» в місті, експерт зазначив, що управляється автомобіль легко і передбачувано, але дратує автоматична функція стеження за розділювальною смугою, яка при наїзді на неї смикає кермо – від неї можна позбутися, якщо перебудовуватися з включеним поворотником. Розігнатися до 100 км / год Mazda CX-5 здатна за 9,2 секунди, як обіцяє виробник, але на ділі експерт зафіксував приладом результат в 10 секунд.

В підсумку те що CX-5 – практично ідеальний кросовер, один з кращих в сегменті, з відмінним співвідношенням ціни і якості.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Mazda

Останні записи

Топ-5 надійних автомобілів з пробігом за 1 млн гривень

У останні роки вживані автомобілі значно подорожчали, і їхня ціна часом порівнюється з вартістю нерухомості.…

28.08.2025

Європа стала головним ринком для електрифікованих BMW

BMW Group продовжує впевнено рухатися шляхом електрифікації, досягнувши важливої ​​віхи - компанія продала тримільйонний автомобіль…

28.08.2025

Незалежний дизайнер показав концепт BMW X8

2023 року в інтернеті почали циркулювати чутки про плани BMW випустити нову флагманську модель у…

28.08.2025

Названо 7 корисних осінніх порад для водіїв, що спрощують життя

Осінь приносить дощі, туман і слизькі дороги, тому водіям важливо заздалегідь підготувати автомобіль до цієї…

28.08.2025

Чи варто підписувати постанову про штраф прямо на місці зупинки

На місці складання постанови поліцейський завжди просить водія поставити підпис, але багато хто помилково вважає,…

28.08.2025

Mercedes тестує на дорогах електричний суперседан GT 4-Door Coupe EV

Mercedes-AMG продовжує випробування свого головного електричного проекту – нового GT 4-Door Coupe EV, прем'єра якого…

28.08.2025