У сучасному світі існує поняття, що мотори теперішнього покоління автомобілів створені для того, щоб ламатися, а старі двигуни, не обтяжені останніми технічними рішеннями, згадують з ностальгією.
Експерти склали трійку таких силових агрегатів, які нерідко нагороджувалися від автомобілістів почесним званням «мільйонник».
Серед таких двигунів лідируючі позиції виразно займають японські мотори, зокрема «тойотовські».
Мабуть, найдовговічним з них є 2-літровий атмосферник 3S-FE, що видає 128-140 кінських сил. Цей агрегат інженери Toyota встановлювали в численні моделі: від Camry до RAV4.
Ще одним вкрай надійним мотором від «Тойоти» є сімейство 6-циліндровим двигуном JZ. Мотори 1 JZ-GE і 1JZ-GTE, а також 2JZ-GE і 2JZ-GTE відрізняються не тільки визначною «живучістю», а й продуктивністю. Крім того, вони мають широкі можливості для тюнінгу, які активно використовувалися власниками моделей Mark, Chaser, Supra і безлічі інших.
Сьогодні двигуни автомобілів BMW назвати надійними язик не повернеться, однак старі рядні 6-циліндрові мотори “баварців” славляться своєю надійністю. Мова йде про 2,5 і 3,5-літрових агрегатах, які ставилися на сімейство M30, а також про 2- і 2,5-літрових агрегатах від легендарного M50 з дев’яностих, що видають 150 і 192 кінських сил відповідно. Запорукою надійності всіх цих моторів стала їх проста конструкція без «наворотів».