Влада України не запропонували компанії умови, які привернули б потенційного інвестора.
Skoda Auto відмовилася від намірів створення нового мультибрендового заводу в Україні і розглядає для цієї мети інші майданчики в Східній і Південно-Східній Європі. Про це агентству Інтерфакс-Україна повідомили в компанії Єврокар, коментуючи публікацію в пресі про нібито намір чеської компанії перенести складання автомобілів з України до Сербії, передає інтернет-видання Кореспондент .
Відзначається, що це рішення не пов’язане з наміром переміщення виробництва з України, тобто завод Єврокар продовжить збірку автомобілів Skoda.
“Skoda, визначаючи потенційне місце для нового мультибрендового заводу, скоротила вибір до чотирьох країн Східної і Південно-Східної Європи. Україна серед них немає”, – повідомили в компанії.
У Еврокаре пояснили, що питання розширення виробничих потужностей в Volkswagen Group і в Skoda Auto зокрема назріло ще кілька років тому – на сьогодні заводи Skoda працюють зі 120% -й завантаженням потужностей, застосовуючи багатозмінному робочий режим.
“Еще в 2017 году Украину посетил председатель Skoda Auto, по результатам встречи которого с главой украинского правительства был сформирован ряд пожеланий к украинской власти в контексте рассмотрения Украины в качестве внешней производственной площадки для Skoda с учетом удобной логистики, соглашения о зоне свободной торговли с ЕС, наличия подготовленных трудовых ресурсов и более низкой стоимости рабочей силы (почти вдвое) по сравнению с европейскими странами”, – напомнили в компании.
Однако, добавляют в Еврокаре, за это время Украиной так и не были предложены условия, которые привлекли бы потенциального инвестора.
“В Україні досі не працюють митні і податкові стимули для діяльності індустріальних парків, хоча відповідні законопроекти були прийняті в першому читанні ще в 2016 році, не втілена в реальність анонсована 15-річна Стратегія розвитку ринку електромобілів, які не розглянуті законопроекти для підтримки виробництва електромобілів , які внесені до порядку ще на початку року “, – констатують в компанії.
У той же час, додають в Еврокаре, активно лібералізується ввезення б / у авто, фактично хаотізіруя авторинок і заганяючи все далі в тіньовий формат, тоді як до легального бізнесу пред’являються високі вимоги.
“На жаль, Україна не витримала конкуренції в боротьбі за великі інвестиції. Можна сказати, що вона навіть не вступала в боротьбу … за 1,4 млрд євро інвестицій, 5 тис нових робочих місць і можливість виробництва 300 тис автомобілів в рік з рівнем експорту 4,5 млрд євро “, – роблять висновок в Еврокаре.
Досвідчений фахівець поділився рекомендаціями щодо захисту авто від зимових неприємностей. Що ще відомо Багато автовласників…
Новий дешевий електромобіль GAC повністю розкритий до прем’єри. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії…
Новий Nissan Micra розкрили до прем'єри: це клон Renault. У Мережі з'явився скріншот брошури альянсу,…
В Україні ми, водії, завжди маємо тримати при собі документи на машину та права, а…
Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
Leave a Comment