Заміна моторного масла – проста, і в той же час складна операція обслуговування автомобіля. Експерти назвали головні помилки цієї процедури, щоб продовжити роботу силової установки.
Не потрібно економити на моторному маслі, а також заливати те, яке вже було в двигуні, адже при змішуванні продукції двох різних виробників зростає ймовірність появи осаду. Фільтр варто міняти після промивної рідини, а машини, що проїхали понад 150 тис. км, вимагають більш ретельного догляду і часту заміну масла.
Наступна помилка полягає в неправильному виборі рідини через незнання її захисних від корозії і охолоджуючих властивостей. Також фахівці наголошують, що не можна тільки додавати присадки, адже це не стане вирішенням проблем, а може порушити баланс в мастилі двигуна. Слід заміняти старе масло повністю новим і якісним.
Для тих, хто лише знайомиться з електромобілями, найбільше хвилювання зазвичай викликає уявна "повільність" зарядки. Та…
Хоча термін «фастбек» найчастіше асоціюється з американськими класиками 60-х, Європа створила не менше культових силуетів.…
Німецькі автомобілі вже багато десятиліть вважаються одними з найнадійніших та найбільш витривалих у світі, і…
Dacia представила оновлену лінійку силових установок для Duster - і зміни виявились помітно глибшими, ніж…
Купівля автомобіля - важлива та бажана подія, але нове авто сьогодні коштує надто дорого, тож…
В Україні прогнозують відчутне подорожчання бензину А-95, і головна причина - підвищення акцизу, яке запрацює…
Leave a Comment