Досвідчені водії розповідають, що без періодичного використання транспортного засобу, головні несправності виникають через передчасних поломок металевих елементів машини, передає avtodream.org .
За словами автовласників, максимум через два тижні перебування автомобіля на стоянці під відкритим небом, в першу чергу піддається негативному впливу простою – гальмівна система транспорту, покриваються шаром корозії супорт, гальмівні колодки і диски.
Також, автомобілісти стверджують, що сальники клапанів, ущільнювачі і прокладки без дотику і контакту з машинним маслом швидко псуються тому, що матеріал з якого елементи виготовляються (каучук), піддається усихання і втрачає еластичність.
Протягом періоду простою транспорту під відкритим небом, втрачає структуру моторне масло в двигуні автомобіля. Цей продукт має властивість розшарування, на дні спочатку з’являється осад, потім масло перетворюється в чорну рідину, що в результаті призводить до повного капремонту мотора або до небажаної і недешевої заміни. Водії рекомендують міняти в двигуні машинне масло, якщо автотранспорт не використовувався за прямим призначенням.
Крім того, тривале невикористання і утримання автомобіля в промокає приміщенні негативно впливає і на гальмівну рідину, у якій існує погана особливість тягнути і накопичувати вологу, в результаті цей машинний елемент втрачає робочі характеристики.
Автовласники радять, якщо виникла необхідність поставити машину на стоянці, в такому випадку краще підібрати залізного друга надійне місце, без попадання вологи або прямого сонячного проміння.
У такому варіанті, вдасться відстрочити візит відвідування СТО, зберігши технічні характеристики автомобіля.