Машина була побудована естонськими механіками в 1986 році для участі в ралі.
Основою боліда стала “Таврія” ЗАЗ-1102.
Правда, з первісної машини практично нічого не залишилося. Замість стокового мотора встановили форсований двигун від ВАЗ-2106, який знаходився за передньою парою сидінь для поліпшення розподілу маси, 2 карбюратора Weber, поліпшена вихлопна система і ГБЦ вичавлювали з мотора 140 кінських сил при загальній вазі авто всього 800 кг.
Підвіску також замінили, вона стала для всіх коліс незалежною. Цікаво, що при розміщенні двигуна ззаду радіатор був залишений спереду як результат автомобіль отримав “ніздрі” на капоті для випуску надлишкового тиску і за дверима – це допомагало поліпшити охолодження двигуна.
На жаль, такий приголомшливий екземпляр ралійного боліда так і залишився єдиним екземпляром.
У березні 2024 року на китайські автомобілі припало 33% від загального обсягу світового продажу автомобілів,…
Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є…
Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…
Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…
З моменту появи компанії Tesla у 2003 році керівництво цієї марки в особі Ілона Маска…
З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…
Leave a Comment