Машина була побудована естонськими механіками в 1986 році для участі в ралі.
Основою боліда стала “Таврія” ЗАЗ-1102.
Правда, з первісної машини практично нічого не залишилося. Замість стокового мотора встановили форсований двигун від ВАЗ-2106, який знаходився за передньою парою сидінь для поліпшення розподілу маси, 2 карбюратора Weber, поліпшена вихлопна система і ГБЦ вичавлювали з мотора 140 кінських сил при загальній вазі авто всього 800 кг.
Підвіску також замінили, вона стала для всіх коліс незалежною. Цікаво, що при розміщенні двигуна ззаду радіатор був залишений спереду як результат автомобіль отримав “ніздрі” на капоті для випуску надлишкового тиску і за дверима – це допомагало поліпшити охолодження двигуна.
На жаль, такий приголомшливий екземпляр ралійного боліда так і залишився єдиним екземпляром.
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…
Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…
Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…
Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…
Leave a Comment