Машина була побудована естонськими механіками в 1986 році для участі в ралі.
Основою боліда стала “Таврія” ЗАЗ-1102.
Правда, з первісної машини практично нічого не залишилося. Замість стокового мотора встановили форсований двигун від ВАЗ-2106, який знаходився за передньою парою сидінь для поліпшення розподілу маси, 2 карбюратора Weber, поліпшена вихлопна система і ГБЦ вичавлювали з мотора 140 кінських сил при загальній вазі авто всього 800 кг.
Підвіску також замінили, вона стала для всіх коліс незалежною. Цікаво, що при розміщенні двигуна ззаду радіатор був залишений спереду як результат автомобіль отримав “ніздрі” на капоті для випуску надлишкового тиску і за дверима – це допомагало поліпшити охолодження двигуна.
На жаль, такий приголомшливий екземпляр ралійного боліда так і залишився єдиним екземпляром.
З 2025 року в Україні власники авто, вартість яких перевищує 3 мільйони гривень і які…
Компанія Jeep оголосила про своє рішення припинити продаж моделі Grand Cherokee в Європі та замінити…
У Греції було ухвалене важливе рішення обмежити швидкість автомобілів до 30 км/год у всіх містах,…
Renault Twingo повернеться на ринок у 2026 році як електричний компактний хетчбек А-класу, починаючи з…
У рамках автосалону в Детройті оголосили переможців премії North American Car, Truck and Utility Vehicle…
Європейська публіка вперше побачила повністю електричний позашляховик Toyota, який вийде у продаж наприкінці літа 2025…
Leave a Comment