Categories: Авто

Названа найбільша проблема електромобілів

Що з електромобілями? У той момент, коли ви (можливо) вирішили, що тема ця вже є невід’ємною частиною нашого повсякденного побуту, і з цими дивними машинками вже все вирішено – не тут-то було. Є серйозна проблема.

Ілон Маск в черговий раз оголосив про прийдешні звільнення, пояснюючи це неспроможністю компанії на даний момент створити конкурентні умови для електромобілів в боротьбі з ДВЗ. Вартість продукції як і раніше занадто висока, що робить її недоступною для широкої аудиторії. Перевірений вихід – скорочення витрат шляхом зменшення кількості співробітників. Але це лише тимчасовий захід.

Електромобілі, зокрема ті ж Tesla, продемонстрували, що зарядитися від мережі і відправитися в досить тривалу поїздку цілком реально. Це можна робити на високій швидкості, в просторому інтер’єрі, оточуючи себе сучасними технологіями. Але це недешево.

Незважаючи на те, що вартість виробництва батарей для електромобілів продовжує поступово знижуватися, це не дозволяє робити кінцевого покупця більш вигідну пропозицію, ніж раніше. За рахунок доступності компонентів виробники вирішили встановлювати більш ємкі АКБ, дозволяючи електромобілю долати серйозні відстані. У найближчі 4-5 років експерти прогнозують збереження поточних цін на електромобілі.

З цим згодні і в Volkswagen. Там вважають, що пропонувати відверто дешевий електромобіль – не так вже хороша ідея. Проте, VW працює над масовою моделлю. У німецькій компанії визнають ефективність ідеї Ілона Маска з продажу дорогих авто в преміальному сегменті. Правда, і американський бізнесмен в черговий раз зіткнувся з проблемою скорочення витрат.

Дослідження серед більш ніж 22 тис власників електромобілів демонструють, що майже половина покупців EV з високим запасом ходу (переважно Tesla і Chevrolet Bolt) отримують зарплату на рівні (або вище) 200 тис доларів в рік. З появою Tesla Model 3 кількість таких покупців знизилося до 38%, але дозволити собі «далекобійний» електромобіль як і раніше можуть тільки заможні люди.

Серед покупців «електричок», здатних подолати до 240 км на одному заряді, тільки 17,5% заробляють більше 200 тис на рік, а серед власників електромобілів з малою дальністю 38% заробляють менше 100 тис на рік.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla Model YL з новою підвіскою пройшов “лосиний тест” на швидкості 116 км/год

У Китаї офіційно представили Tesla Model YL - подовжену версію кросовера з трьома рядами сидінь…

21.08.2025

Hyundai Tucson отримує стиль Land Rover Defender: перші подробиці

Останні SUV-моделі Hyundai продемонстрували помітний відхід від попередніх дизайнерських рішень компанії. Спершу оновлений Santa Fe…

21.08.2025

Який пробіг вважається нормальним для автомобіля різного віку

Багато людей часто цікавляться, який пробіг вважається нормальним для однорічних або кількарічних автомобілів. На перший…

21.08.2025

В Україні спростили продаж авто без участі перекупів

В Україні суттєво спростили правила продажу вживаних автомобілів. Кабінет Міністрів ухвалив постанову, яка дозволяє автосалонам…

21.08.2025

Новий Porsche Cayenne показаний з новим дизайном та оснащенням

У середині літа компанія Porsche почала випробування нового покоління кросовера Cayenne, який вважається флагманом SUV…

21.08.2025

Чому сучасні турбомотори варто глушити одразу після зупинки

Ще донедавна серед автовласників було поширене переконання, що після активної поїздки на автомобілі з турбованим…

21.08.2025