Categories: Авто

Названа найбільша проблема електромобілів

Share

Що з електромобілями? У той момент, коли ви (можливо) вирішили, що тема ця вже є невід’ємною частиною нашого повсякденного побуту, і з цими дивними машинками вже все вирішено – не тут-то було. Є серйозна проблема.

Ілон Маск в черговий раз оголосив про прийдешні звільнення, пояснюючи це неспроможністю компанії на даний момент створити конкурентні умови для електромобілів в боротьбі з ДВЗ. Вартість продукції як і раніше занадто висока, що робить її недоступною для широкої аудиторії. Перевірений вихід – скорочення витрат шляхом зменшення кількості співробітників. Але це лише тимчасовий захід.

Електромобілі, зокрема ті ж Tesla, продемонстрували, що зарядитися від мережі і відправитися в досить тривалу поїздку цілком реально. Це можна робити на високій швидкості, в просторому інтер’єрі, оточуючи себе сучасними технологіями. Але це недешево.

Незважаючи на те, що вартість виробництва батарей для електромобілів продовжує поступово знижуватися, це не дозволяє робити кінцевого покупця більш вигідну пропозицію, ніж раніше. За рахунок доступності компонентів виробники вирішили встановлювати більш ємкі АКБ, дозволяючи електромобілю долати серйозні відстані. У найближчі 4-5 років експерти прогнозують збереження поточних цін на електромобілі.

З цим згодні і в Volkswagen. Там вважають, що пропонувати відверто дешевий електромобіль – не так вже хороша ідея. Проте, VW працює над масовою моделлю. У німецькій компанії визнають ефективність ідеї Ілона Маска з продажу дорогих авто в преміальному сегменті. Правда, і американський бізнесмен в черговий раз зіткнувся з проблемою скорочення витрат.

Дослідження серед більш ніж 22 тис власників електромобілів демонструють, що майже половина покупців EV з високим запасом ходу (переважно Tesla і Chevrolet Bolt) отримують зарплату на рівні (або вище) 200 тис доларів в рік. З появою Tesla Model 3 кількість таких покупців знизилося до 38%, але дозволити собі «далекобійний» електромобіль як і раніше можуть тільки заможні люди.

Серед покупців «електричок», здатних подолати до 240 км на одному заряді, тільки 17,5% заробляють більше 200 тис на рік, а серед власників електромобілів з малою дальністю 38% заробляють менше 100 тис на рік.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП-3 способи обману при заміні моторної оливи: на що звертати увагу

Заміна оливи є однією з найпоширеніших процедур в автосервісах. Хоча вона здається простою, неправильне виконання…

20.02.2025

Розкрито технічні характеристики нового Honda Prelude

Компанія Honda минулого року представила концепт, на базі якого буде створено нову Prelude. Легендарний спорткар…

19.02.2025

В Україну продають новий універсал Volkswagen Passat B9

Новий універсал Volkswagen Passat B9 став більшим і просторішим, а його багажник тепер вміщує 690…

19.02.2025

Hyundai представила перший електричний кросовер для бездоріжжя

Hyundai представив нову версію Ioniq 5 XRT 2025, орієнтовану на легку бездоріжжя. Кросовер отримав збільшений…

19.02.2025

Xiaomi SU7 Ultra перевершив Porsche Taycan

Компанія Porsche оголосила про рекорд на Шанхайському автодромі в жовтні 2024 року. За даними Xiaomi,…

19.02.2025

Де в Україні заборонено мити та ремонтувати автомобілі

В Україні багато водіїв звикли самостійно мити, обслуговувати або ремонтувати свої авто у дворах будинків…

19.02.2025