Categories: Авто

Названа найбільша проблема електромобілів

Що з електромобілями? У той момент, коли ви (можливо) вирішили, що тема ця вже є невід’ємною частиною нашого повсякденного побуту, і з цими дивними машинками вже все вирішено – не тут-то було. Є серйозна проблема.

Ілон Маск в черговий раз оголосив про прийдешні звільнення, пояснюючи це неспроможністю компанії на даний момент створити конкурентні умови для електромобілів в боротьбі з ДВЗ. Вартість продукції як і раніше занадто висока, що робить її недоступною для широкої аудиторії. Перевірений вихід – скорочення витрат шляхом зменшення кількості співробітників. Але це лише тимчасовий захід.

Електромобілі, зокрема ті ж Tesla, продемонстрували, що зарядитися від мережі і відправитися в досить тривалу поїздку цілком реально. Це можна робити на високій швидкості, в просторому інтер’єрі, оточуючи себе сучасними технологіями. Але це недешево.

Незважаючи на те, що вартість виробництва батарей для електромобілів продовжує поступово знижуватися, це не дозволяє робити кінцевого покупця більш вигідну пропозицію, ніж раніше. За рахунок доступності компонентів виробники вирішили встановлювати більш ємкі АКБ, дозволяючи електромобілю долати серйозні відстані. У найближчі 4-5 років експерти прогнозують збереження поточних цін на електромобілі.

З цим згодні і в Volkswagen. Там вважають, що пропонувати відверто дешевий електромобіль – не так вже хороша ідея. Проте, VW працює над масовою моделлю. У німецькій компанії визнають ефективність ідеї Ілона Маска з продажу дорогих авто в преміальному сегменті. Правда, і американський бізнесмен в черговий раз зіткнувся з проблемою скорочення витрат.

Дослідження серед більш ніж 22 тис власників електромобілів демонструють, що майже половина покупців EV з високим запасом ходу (переважно Tesla і Chevrolet Bolt) отримують зарплату на рівні (або вище) 200 тис доларів в рік. З появою Tesla Model 3 кількість таких покупців знизилося до 38%, але дозволити собі «далекобійний» електромобіль як і раніше можуть тільки заможні люди.

Серед покупців «електричок», здатних подолати до 240 км на одному заряді, тільки 17,5% заробляють більше 200 тис на рік, а серед власників електромобілів з малою дальністю 38% заробляють менше 100 тис на рік.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025