Categories: Авто

Названа найбільша проблема електромобілів

Share

Що з електромобілями? У той момент, коли ви (можливо) вирішили, що тема ця вже є невід’ємною частиною нашого повсякденного побуту, і з цими дивними машинками вже все вирішено – не тут-то було. Є серйозна проблема.

Ілон Маск в черговий раз оголосив про прийдешні звільнення, пояснюючи це неспроможністю компанії на даний момент створити конкурентні умови для електромобілів в боротьбі з ДВЗ. Вартість продукції як і раніше занадто висока, що робить її недоступною для широкої аудиторії. Перевірений вихід – скорочення витрат шляхом зменшення кількості співробітників. Але це лише тимчасовий захід.

Електромобілі, зокрема ті ж Tesla, продемонстрували, що зарядитися від мережі і відправитися в досить тривалу поїздку цілком реально. Це можна робити на високій швидкості, в просторому інтер’єрі, оточуючи себе сучасними технологіями. Але це недешево.

Незважаючи на те, що вартість виробництва батарей для електромобілів продовжує поступово знижуватися, це не дозволяє робити кінцевого покупця більш вигідну пропозицію, ніж раніше. За рахунок доступності компонентів виробники вирішили встановлювати більш ємкі АКБ, дозволяючи електромобілю долати серйозні відстані. У найближчі 4-5 років експерти прогнозують збереження поточних цін на електромобілі.

З цим згодні і в Volkswagen. Там вважають, що пропонувати відверто дешевий електромобіль – не так вже хороша ідея. Проте, VW працює над масовою моделлю. У німецькій компанії визнають ефективність ідеї Ілона Маска з продажу дорогих авто в преміальному сегменті. Правда, і американський бізнесмен в черговий раз зіткнувся з проблемою скорочення витрат.

Дослідження серед більш ніж 22 тис власників електромобілів демонструють, що майже половина покупців EV з високим запасом ходу (переважно Tesla і Chevrolet Bolt) отримують зарплату на рівні (або вище) 200 тис доларів в рік. З появою Tesla Model 3 кількість таких покупців знизилося до 38%, але дозволити собі «далекобійний» електромобіль як і раніше можуть тільки заможні люди.

Серед покупців «електричок», здатних подолати до 240 км на одному заряді, тільки 17,5% заробляють більше 200 тис на рік, а серед власників електромобілів з малою дальністю 38% заробляють менше 100 тис на рік.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Податки при продажу автомобіля: хто, коли і скільки має платити

Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…

15.06.2025

Чому українці масово провалюють практичні іспити на права і як цього уникнути

З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…

15.06.2025

Що потрібно знати про перевезення дітей у авто: правила та штрафи

В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…

15.06.2025

Як поводитись, якщо вас зупинила поліція: поради адвоката

Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…

15.06.2025

Експерти назвали найбільш аварійні авто 2020 року

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…

15.06.2025

В Україні з 1 липня техогляд автомобілів проходитиме з обов’язковою відеофіксацією

З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…

15.06.2025