Categories: Авто

Експерти поділилися враженнями про нову Kia Cerato

Share

Продовжуємо знайомство з новим поколінням седана Kia Cerato, передає Аvtodream

На цей раз – технічна складова і керованість. 

На відміну від своїх конкурентів, які вже у всю використовують турбовані двигуни і роботизовані коробки, корейці роблять ставку на перевірену часом класичну зв’язку. 

Базовим мотором для Kia Cerato є 1,6-літровий агрегат потужністю 128 к.с. і 155 Нм. 

В пару до нього пропонується шестиступінчаста механічна або автоматична коробки передач. Але у нас на тесті автомобіль з 150-сильним мотором об’ємом 2,0 літра (150 к.с., 192 Нм), який доступний тільки з АКПП.

Дволітрова атмосферна «четвірка» наділяє легковик непоганий тягою і цілком стерпним динамікою. За паспортом при розгоні до 100 км / год Kia Cerato навіть «виїжджає» з 10 секунд (9,8 сек). 

Управляти тягою зручно – автомобіль охоче відгукується на переміщення педалі акселератора. У звичайному режимі руху можна спокійно працювати в «підлогу педалі», а необхідність викручувати мотор до відсічення з’являється тільки коли потрібен весь запас потужності. 

Можливо за деякими показниками цей атмосферний двигун і поступається більш сучасним турбоагрегату, але в цілому Kia Cerato має достатню динамікою, щоб водій не відчував дискомфорту і нестачі тяги ні в місті і ні на трасі.

Не в останню чергу таке враження пов’язане з тим, що у пари мотор-трансмісія взаєморозуміння як у подружжя, давно відсвяткувала золоте весілля. Традиційний шестиступеневий «автомат» і атмосферний мотор ладнають відмінно. 

Перемикання відбуваються з мінімальними затримками, є спортивний режим і можливість перемикати ступені вручну. Крім того, на відміну від примхливих турбомотров «атмосферник» куди більш лояльний до якості нашого палива. 

При цьому його апетит цілком порівнянний з моторами, оснащеними турбіною. За час тесту в змішаному режимі місто-траса він так і не піднявся вище 9 літрів на 100 км.

У порівнянні з автомобілем минулого покоління, який зовсім недавно також побував у нас на тривалому тесті, відчуваються поліпшення по частині шумоізоляції. В салоні стало менше шумів від колісних арок, а до пасажирів доноситься лише несильний фоновий гул від дороги і приємний рокіт атмосферного мотора. 

На малих швидкостях в місті і на парковках кермо прозорий і легкий. З ростом швидкості фонове зусилля наростає, але, на жаль, назвати його натуральним не можна. Втім, штучно перетяжеленной «бублик» ніяк не перешкоджає швидкості і точності відгуків седана на дії водія. Cerato охоче перебудовується і непогано тримається на траєкторії в швидкому затяжному віражі, породжуючи в голові водія ілюзію спортивності.

Шкода, що в зв’язці різких поворотів вона швидко випаровується. Переборщив зі швидкістю на вході і Kia пливе назовні повороту, впираючись зовнішнім переднім колесом. Грубо спровокований водієм знесення, миттю гаситься пильною системою стабілізації. Нудно? Ні, надійно. 

Саме так повинен себе вести нормальний сімейний автомобіль. Уже не раз чув думку, що завдяки незалежній підвісці ззаду проєвропейський брат Kia Ceed (у Kia Cerato ззаду проста балка, що скручується), управляється цікавіше і має кращу енергоємністю. Що ж покататися на новому Сіде мені поки не довелось, але думаю, що простий обиватель навряд чи помітить істотну різницю.

До речі, що стосується енергоємності підвіски: Cerato непогано справляється з дрібними нерівностями, ямами середньої величини і надійно стелить по вибоїстій дорозі. Так, шасі Kia працює досить щільно, інформація про стан профілю дорожнього полотна передається водію у всіх подробицях, але грань дискомфорту не переступає. 

Можливо комусь може здатися, що корейський седан надмірно жестковат, але, на мій погляд, це швидше вина 17-дюймових коліс, якими комплектується топова комплектація, ніж налаштувань шасі. 

В цілому, своєю керованістю і поведінкою на дорозі Kia Cerato мені сподобався. Так, у нього немає якихось революційних проривів в порівнянні з попередником, але за рахунок комплексного доопрацювання, автомобіль нового покоління став трохи краще за всіма параметрами.

Головний козир нового Kia Сerato – силовий агрегат. Як не дивно, але на сьогоднішній день поєднання надійного атмосферного мотора і традиційного автомата вже рідкість. Однак саме це і може зіграти на руку корейцям. 

Крім того, їм вдалося уникнути сильного подорожчання, зберігши для Cerato конкурентну ціну.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW розробила інновацію для боротьби з пилом на великих екранах

Великі екрани в салоні автомобілів це красиво. Але на них постійно накопичується пил, доводиться постійно…

13.11.2024

Як об’їхати яму при суцільній розмітці: рекомендації автоюриста

Кожному водієві знайома ситуація, коли на дорозі зустрічаються ями або інші перешкоди. Часто єдиним способом…

13.11.2024

Mitsubishi офіційно представила новий Pajero Sport

У світі, де популярність позашляховиків продовжує зростати, такі моделі, як Mercedes-Benz G-Class, Land Rover Defender…

13.11.2024

Експерт поділився рекомендаціями з підготовки авто до безпечної зимової поїздки

 Наш експерт поділився простими, проте при цьому ефективними правилами підготовки машини до тривалих поїздок у…

13.11.2024

Volvo продовжить випуск моделі XC90 з двигуном внутрішнього згоряння

Багато великих позашляховиків з бензиновими або дизельними двигунами скоро будуть замінені повністю електричними аналогами, але…

13.11.2024

Водіям розповіли, з яким пробігом варто купувати авто на вторинному ринку

Купівля вживаного автомобіля часто нагадує рулетку. Невідомо, як довго прослужить машина, і як дбайливо поводився…

13.11.2024