Цей ралійний болід був побудований в Естонії в 1986 році. За основу як не дивно була взята крихітка ЗАЗ-1102 «Таврія». Правда практично все піддалося переробці. Замість рідного мотора МеМЗ сюди перекочувало доопрацьоване серце від ВАЗ-2106 встановлене для кращого розподілення ваги за передніми сидіннями, 2 горизонтальних карбюратора Weber, доопрацьований випуск і ГБЦ дозволили вичавити з вазовского двигуна 140 к.с. що при масі автомобіля в 800 кг дуже навіть непогано, пише m2motors.com.ua.
Стічна підвіска поступилася місцем новій, незалежній для всіх коліс. До речі розмістивши двигун в задній частині автомобіля конструктори залишили радіатор попереду в результаті чого довелося робити ніздрі в капоті для випуску зайвого тиску й за дверима – для кращого охолодження двигуна.
Шкода що такий прекрасний гоночний автомобіль так і залишився концептом в єдиному екземплярі.
У дорозі дрібниць не буває. Звичайна автоаптечка чи вогнегасник можуть стати тією самою "першою допомогою",…
У сучасному світі автовласники часто користуються дорогими засобами для догляду за склом, але є прості…
В Україні покарання за керування автомобілем у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння досить суворе: перше…
Багато водіїв, стомлених від постійного перемикання передач та роботи зі зчепленням, мріють про комфортну їзду…
Страховое агентство «Викинг», успешно работающее на рынке автомобильного страхования более 10 лет, объявляет о запуске…
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
Leave a Comment