Цей ралійний болід був побудований в Естонії в 1986 році. За основу як не дивно була взята крихітка ЗАЗ-1102 «Таврія». Правда практично все піддалося переробці. Замість рідного мотора МеМЗ сюди перекочувало доопрацьоване серце від ВАЗ-2106 встановлене для кращого розподілення ваги за передніми сидіннями, 2 горизонтальних карбюратора Weber, доопрацьований випуск і ГБЦ дозволили вичавити з вазовского двигуна 140 к.с. що при масі автомобіля в 800 кг дуже навіть непогано, пише m2motors.com.ua.
Стічна підвіска поступилася місцем новій, незалежній для всіх коліс. До речі розмістивши двигун в задній частині автомобіля конструктори залишили радіатор попереду в результаті чого довелося робити ніздрі в капоті для випуску зайвого тиску й за дверима – для кращого охолодження двигуна.
Шкода що такий прекрасний гоночний автомобіль так і залишився концептом в єдиному екземплярі.
Mercedes-AMG продовжує підтримувати восьмициліндрові двигуни, незважаючи на загальний тренд у галузі на даунсайзинг та електрифікацію.…
Сучасні автомобілі часто напхані безліччю функцій. З одного боку, це добре, бо виробники дбають про…
Миття автомобіля давно стало звичною процедурою, яка не лише зберігає його зовнішній вигляд, а й…
Автомобільний ринок стрімко змінюється, і 2026 модельний рік стане переломним для багатьох відомих моделей. Традиційні…
Hyundai офіційно показала перший тизер майбутнього хетчбека Ioniq 3, прем'єра якого запланована на 9 вересня.…
Літня злива перетворює дорогу на небезпечний полігон: знижується видимість, збільшується гальмівний шлях, а інші водії…
Leave a Comment