З автомобілебудуванням в СРСР було не зовсім так погано як може здатися. Були і свої рекордсмени за швидкісними показниками, пише car.ru
Абсолютним лідером за швидкісними показниками серед автомобілів радянського періоду вважається ЗІЛ-117. Автомобіль використовувався як представницький, тому природно, що випускався в обмеженій кількості. Потужність двигуна – 300 кінських сил, швидкісний стеля досягав цифри в 200 кілометрів на годину.
ГАЗ-3102, досить швидкісний автомобіль, «Волга» цієї модифікації розганяла до 152 кілометрів на годину. ГАЗ-3105, ще один радянський автомобіль представницького класу. При потужності двигуна в 170 кінських сил, автомобіль міг досягати швидкості 200 кілометрів на годину. ЛАЗ-699, це вже не автомашина в повному розумінні цього слова, це автобус. Згідно з документацією міг пересуватися зі швидкістю 96 кілометрів.
Ще один автобус-рекордсмен, це НАМИ-053. Цей рекордсмен так і не вийшов в серійне виробництво, швидкісна можливість машини – 160 кілометрів на годину. ГАЗ-ТР, створений в Радянському Союзі болід. Двигун машини запозичений у винищувача МІГ-17, зрозуміло яку швидкість міг розвивати цей болід. Теоретично до 500 км / год, на практиці до 300 км / год. Самий швидкісний тягач радянської епохи був створений в 1988 році. МАЗ-2000 показував швидкість до 120 кілометрів.
Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…
Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…
За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…
Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…
Компанія Jeep опублікувала нове зображення моделі Cherokee майбутнього покоління. Крім того, оприлюднено відеотизер, який показує…
Кілька років тому Toyota оголосила про розробку компактного позашляховика, який займе найнижчий щабель у сімействі…
Leave a Comment