З автомобілебудуванням в СРСР було не зовсім так погано як може здатися. Були і свої рекордсмени за швидкісними показниками, пише car.ru
Абсолютним лідером за швидкісними показниками серед автомобілів радянського періоду вважається ЗІЛ-117. Автомобіль використовувався як представницький, тому природно, що випускався в обмеженій кількості. Потужність двигуна – 300 кінських сил, швидкісний стеля досягав цифри в 200 кілометрів на годину.
ГАЗ-3102, досить швидкісний автомобіль, «Волга» цієї модифікації розганяла до 152 кілометрів на годину. ГАЗ-3105, ще один радянський автомобіль представницького класу. При потужності двигуна в 170 кінських сил, автомобіль міг досягати швидкості 200 кілометрів на годину. ЛАЗ-699, це вже не автомашина в повному розумінні цього слова, це автобус. Згідно з документацією міг пересуватися зі швидкістю 96 кілометрів.
Ще один автобус-рекордсмен, це НАМИ-053. Цей рекордсмен так і не вийшов в серійне виробництво, швидкісна можливість машини – 160 кілометрів на годину. ГАЗ-ТР, створений в Радянському Союзі болід. Двигун машини запозичений у винищувача МІГ-17, зрозуміло яку швидкість міг розвивати цей болід. Теоретично до 500 км / год, на практиці до 300 км / год. Самий швидкісний тягач радянської епохи був створений в 1988 році. МАЗ-2000 показував швидкість до 120 кілометрів.
Volkswagen поповнив лінійку електричних фургонів новою версією e-Caravelle Premium, яка пропонує більше простору порівняно з…
У оновленому Nissan X-Trail 2026 з'явилися версії з позначеннями "Autech Sports Specifications" та "NISMO", кожна…
Аналітика Cox Automotive показала, що гібридні автомобілі краще зберігають залишкову вартість порівняно з електрокарами. Якщо…
Dacia славиться своєю стратегією будівництва модельного ряду таким чином, що конкуренти і навіть інші виробники…
Nissan представив оновлений X-Trail 2026 на японському ринку, зробивши ставку на більш сучасний дизайн, розширений…
Статистика дійсно шокує: за даними ZF Friedrichshafen, близько 70% поломок автоматичних коробок передач у міських…
Leave a Comment