Бувалого автомобіліста не проведеш: він знає, як вибрати тип кузова для своєї наступної машини, які плюси і мінуси у кожного варіанту. Ось тільки чи справді ці плюси є плюсами, а мінуси мінусами?
Для більшості споживачів кузов – це власне і є автомобіль. Адже мало хто купує автомобіль, виходячи з його технічного оснащення – типу шасі або силового агрегату. Велика частина споживчих властивостей визначається саме кузовом – і місткість, і комфортність в далекій поїздці, і збереження багажу, і естетичне задоволення, пише auto.24tv.ua
У будь-якому автосалоні вам охоче розкажуть про достоїнства того чи іншого кузова, набагато рідше звучить негатив щодо деяких типів “каросерія”. Але посміємо запевнити шановних читачів: багато звичних тверджень насправді – лише помилкові стереотипи.
– Седан дуже солідний і комфортабельний. Формально це правда, але по суті цей вимираючий тип кузова – він давно вже не насолідніший і не найкомфортніший. За представництвом його майже повсюдно обійшли позашляховики, а за солідністю і комфортом – мінівени преміум-класу. Порівняйте самі, наприклад, зручність посадки в салон і простір в ньому у низького седана і мінівена або великого позашляховика… Так що седан – це, скоріше, класика.
Складаний задній диван збільшує об’єм багажного відсіку хетчбеків і універсалів, але у вихідному положенні їх багажник рідко більше, ніж у седана
– Хетчбек і універсал місткіші за седан, тому що у них великий багажник. Неправда. Багажник седана у вихідному положенні завжди більший, ніж у хетчбека – тому що у останнього коротше задній звис. У порівнянні з універсалом седан теж часто виграє, адже вантажний відсік універсалу часто має високу підлогу. Але це якщо говорити про вихідну конфігурацію багажника, проте якщо прибрати задню полицю і скласти заднє сидіння, картина змінюється не на користь седана. Коротше – у випадку з кожною моделлю уважно читайте заводську інструкцію.
Безсумнівний плюс хетчбеків і універсалів перед седанами – більший отвір багажника. Це дозволяє використовувати його і таким чином, як на фото
Читайте також: Як автовиробники обдурюють з типом кузова
– Хетчбек і універсал менш комфортні, оскільки при відкриванні дверей багажника їх теплий салон остигає (влітку – навпаки, нагрівається). Неправда. Закони фізики кажуть, що основний “тримач” тепла в будь-якому обсязі (також і в салоні авто) – предмети у ньому, а не повітря, що його заповнює. А за ті півхвилини, що ви кладете в багажник хетча пакети з покупками, інтер’єр охолонути не встигне. Звичайно, якщо влаштувати в машині протяг, відкривши разом з “лядою” ще й бічні двері, то мікроклімат в інтер’єрі зміниться більш істотно.
Кришка багажника, що настільки далеко заходить вперед, зустрічається у хетчбеків рідко, але вона не впливає принципово на мікроклімат салону
– Великі двері, як у купе і тридверних хетчбеків, дуже зручні. І так, і ні. Незручностей у таких дверей теж чимало. Вони важкі, тому їх важче відкривати-закривати, коли автомобіль стоїть під ухилом. По-друге, для них потрібно помітно більше місця на парковці. По-третє, у таких дверей швидше зношуються петлі підвіски і склопідйомник (привід якого часто не відрізняється від звичайних дверей з більш легким коротким склом).
У купе, родстерів і хетч-тридверок двері часто настільки довгі й масивні, що вимагають додаткових зусиль при відкритті-закритті і додаткового місця на парковці
Читайте також: Як зберегти кузов зимою: наносимо віск
– Кабріолет добре мати влітку. З великим застереженнями. Зрозуміло, що взимку цей тип кузова менш доречний, але спекотного літа такою машиною теж користуються неохоче. Перебувати у відкритому салоні кабріолета або родстера на палючому сонці – задоволення сумнівне. І якщо в русі набігаючий потік охолоджує розпалені голови водія і пасажирів, то в пробках або просто в неспішному трафіку буває краще підняти дах і включити кондиціонер (якщо він є, звичайно).
Найкращий час для поїздок на кабріолеті – аж ніяк не літня спека, а більш комфортна погода: весняна пора, теплий осінній день, просто ранок
Власники сучасних кабріолетів використовують свої машини не тільки влітку, але також навесні і восени: правильна організація повітряних потоків і продумана система опалення нинішніх “кабриків” роблять їзду в міжсезоння цілком комфортною.
Опинившись перед завданням, як вибрати кузов автомобіля, точніше, його тип, постарайтеся уявити ваше майбутнє авто в тих умовах експлуатації, для яких воно вам потрібне. Нехай це будуть і ваші щоденні поїздки, і типові недільні тури, і відпускні подорож до моря або в гори. Таким чином вам вдасться прийняти найбільш вірне рішення.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment