Запас ходу на одній зарядці виріс з 243 до 364 кілометрів на циклі EPA
На виставці CES в Лас-Вегасі компанія Nissan представила «далекобійний» Leaf e+ з батареєю ємність 62 кіловат-години. Енергетична щільність нового блоку при збереженні колишніх розмірів виросла на 25 відсотків, а запас ходу електрокара по американському EPA збільшився на 121,7 кілометра – до 364 кілометрів.
Крім нового акумулятора, що підтримує підключення до 70-кіловатним зарядки (в піку до 100 кіловат), Nissan Leaf e+ отримав більш потужний електромотор – його потужність замість 110 кіловат (150 кінських сил і 320 Нм крутного моменту) становить 160 кіловат (218 сил і 340 нм моменту). Виробник заявляє, що час розгону до 80 і 120 кілометрів на годину скоротилося на 13 відсотків, а максимальна швидкість зросла на 10 – до 158 кілометрів на годину.
В оснащення Nissan Leaf e+ увійшов новий мультимедійний комплекс з восьмидюймовим сенсорним дисплеєм, що підтримує свайп-жести і скролінг, і навігаційна система з оновленням карт «по повітрю», плануванням маршруту «від дверей до дверей» і можливістю синхронізації між автомобілем і смартфоном.
Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…
Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…
Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…
Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Leave a Comment