Виклавши 90 тис. доларів за вживаний Ferrari F430, американець Хамід Аделі не очікував, що італійський спорткар піднесе йому дуже неприємний сюрприз. Невдовзі після купівлі в автомобілі з’явився різкий запах бензину, причиною якого виявився негерметичний впускний колектор. Враховуючи, що Хамід придбав цей уживаний екземпляр Феррарі на майданчику trade-in в автосалоні, співробітники якого запевняли в повній справності авто, невдоволений власник звернувся з логічною претензією до продавців. Але салон переклав відповідальність на самого клієнта, звинувативши того в неправильній експлуатації. Справа дійшла до суду, який визнав провину дилера і зобов’язав того не лише сплатити усі витрати з ремонту (близько 20 тисяч доларів), а й компенсувати моральний збиток на “кругленьку” суму – 5,8 млн доларів.
Спроба заощадити на ремонті прихованого дефекту в результаті дуже дорого обійшлася недбалим продавцям, а Хамід Аделі тепер цілком зможе собі дозволити придбати будь-який новий спорткар.
Бюджетна лінійка SUV-моделей Honda, розроблена для ринків, що розвиваються, незабаром поповниться новою моделлю. Поряд із…
Багато українських водіїв звикли, що при зупинці поліцією треба показати документи, а інспектори можуть перевірити…
Акумулятор може розрядитися як після морозної ночі, так і якщо водій забуде вимкнути фари або…
Audi готує до виходу оновлене покоління купе-кросовера Q3 Sportback, який стане стильнішою альтернативою класичному Q3.…
Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…
Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…
Leave a Comment