Categories: Авто

5 раритетних рaдянcьких автомобілів, які сьогодні дуже важко придбати

Share

Наразі найважче знайти модифікації автомобілів, які в СРСР випускали для спецслужб або на експорт. Після списання, автомобілі для спецслужб продавали працівникам цих структур, а далі вже йшли по руках. Експортні машини також поверталися на територію СРСР. Зараз є багато оголошень про продаж реекспортних авто, але gazeta.ua склала ТОП-5 дефіцитних автомобілів СРСР, які нині вкрай важко купити.

ВАЗ-21019. Цю модель створили для спецслужб. Двигун об’ємом всього 1,3 літра розвивав потужність у 120 кінських сил. Цього досягли завдяки роторному мотору. В нього досить малий ресурс, але для спецслужб СРСР це було неважливо. Ззовні авто нічим не відрізнялося від звичайної копійки, тому 21019 ідеально підходило для конспірації. Також роторну “копійку” використовували у ДАІ. Максимальна швидкість – 180 км/год.

ГАЗ-24-24. Це ще одна “доганялка” для спецслужб. “Волга” також ззовні схожа на базовий ГАЗ-24. На спецверсію ГАЗ встановлювали гідропідсилювач рульового управління, іншу коробку передач з триступінчатою автоматичною трансмісією та силовою установкою, подібною до ГАЗ-13 “Чайка” — алюмінієвим верхньоклапанним V-подібним 8-циліндровим двигуном ЗМЗ-2424 з робочим об’ємом 5530 см3, потужністю 195 к. с. Автомобіль, як і набагато легша “копійка”, розганявся до 180 км/год.

Volga M24D Break. Варіант “Волг”, яку виготовляли в Бельгії. Scaldia-Volga S. A. — спільна радянсько-бельгійська компанія, створена для реалізації, обслуговування та дрібносерійної збірки радянських легкових автомобілів в країнах Бенілюксу. Компанія налагодила випуск автомобілів ГАЗ із дизельними двигунами. Зараз важко Scaldia придбати оригінальну із дизельним двигуном.

ГАЗ-14 “Чайка” — радянський представницький легковий автомобіль великого класу ручної збірки. Їх виготовляли з 1977 по 1988 рік. Всього на заводі випустили близько 1,1 тис автомобілів цієї моделі. “Чотирнадцяту” набагато важче знайти, ніж ГАЗ 13 “Чайка”. Є люди, які умудряються знайти двигуни від ГАЗ 13, щоб поставити їх на “Волгу” та зробити “доганялку”.

ГАЗ 21 “Волга” першого випуску. На “Волзі” першої серії відразу впадає в очі п’ятикутна зірка і три горизонтальні хромовані бруси. Модель з цією раритетною решіткою радіатора випускали лише два роки – з 1956 по 1958 рік. На цю модель встановлювали навіть АКПП, але через складне становище в країні не було кваліфікованого сервісу для такої інновації, тому завод випустив лише 700 авто з “автоматом”.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault анонсувала революційну трансмісію для моделей PHEV

Компанія HORSE Powertrain , що спеціалізується на низькоемісійних системах, оголосила про початок виробництва нової трансмісії…

19.12.2024

Jeep відкличе Grand Cherokee 2024 через несправність подушок безпеки

Компанія Jeep оголосила про відкликання позашляховиків Grand Cherokee 2024 через можливі проблеми з подушками безпеки.…

19.12.2024

Вартість проїзду платними дорогами України: нові зміни

Знаєте, в Україні зараз активно обговорюють запровадження платних доріг. Але це стосуватиметься тільки тих ділянок,…

19.12.2024

Що повинно бути в кожному авто: три важливі речі, які не можна ігнорувати

Кожен водій, напевно, знає, що важливо не тільки правильно поводитися на дорозі, але й не…

19.12.2024

Експерти пояснили, чому не варто складати бічні дзеркала під час паркування

Напередодні новорічних свят паркування біля торгових центрів стають переповненими і іноді повернутися до свого автомобіля…

19.12.2024

Volkswagen завершив виробництво легендарного двигуна VR-6

Volkswagen офіційно завершив виробництво двигуна VR-6 , який випускався майже 34 роки. Останній мотор був…

19.12.2024