Українець Сергій Качан встановив ГБО на свій гібрид Chevrolet Volt. Установка обійшлася в 320 доларів. Про це він повідомив в своєму блозі на порталі drive2, повідомляє autonews.ua.
«Вирішив встановити газ на Вольт, знайшов людей, які вже ставили газ на гібриди. Але саме на Вольт ставили перший раз. Балон встановили під днище, влазить 28 л. Балон знаходиться вище балки, так що ні разу не чіпляв. Балон з Польщі б/у. «Мізки» Log tech 204, форсунки Voltec. Управління газової в салоні», – повідомив він.
«Попросив хлопців вибрати місце, що б пульт не було видно, коли інспектор підходить до вікна для перевірки. Спроба зареєструвати газ виявилася невдалою, оскільки немає ще ідентифікатора електро-бензин-газ», – написав Сергій.
З його слів, витрата по трасі при швидкості 100 км/год 7.5-8 л. І близько 8.5-9 л, якщо трохи «притопити».
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
View Comments
Все спокойно регистрируют в сервисных центрах. Имею два гибрида -тойота аурис и Лексус ст200. Гбо установлено в 2013 году на практически новые авто.все зарегистрировано .
Какой смысл прятать пульт, если редуктор под капотом всегда можно вычислить.и заправочный штуцер тоже...
У меня максимальный расход газа по трассе , при скорости 130 - 7литров. В городе 5.