Число нерозпроданих автомобілів в світі збільшується щорічно.
Що ж трапляється з машинами, які так і не знайшли свого покупця? Відповідь на це питання досить проста – ними практично заповнені багато занедбані аеродроми і автостоянки величезного розміру, винесені за межі міста. І подібних «кладовищ» для нових автомобілів в світі існує досить багато.
Виробники автомобілів змушені купувати все більше територій, щоб розмістити непродані машини. Логічним виходом могло б стати оголошення знижок і розпродаж, але компанії не можуть піти на такий крок. Вони зацікавлені в поверненні кожного долара, витраченого на їх виробництво.
Крім цього, при знижці в кілька тисяч доларів на ці автомобілі, не знайдуться покупці на інші моделі дорогих машин.
Компанії, що випускають автомобілі, не можуть припинити виробництво, або хоча б скоротити його обсяги. В цьому випадку доведеться закривати численні заводи і звільнити велику кількість робітників. Далі почнеться ланцюгова реакція, завершенням якої буде розорення підприємств з виробництва сталі, застосовуваної для створення кузовів.
Зараз більшість сімей в розвинених країнах вже мають одну або кілька машини, так що сенсу купувати нову для них немає, простіше полагодити вже наявну.
У листопаді українці придбали 5,5 тисяч вживаних легкових автомобілів, ввезених зі США, що в 2,2…
Компанія Mercedes-Benz опублікувала нове тизерне фото електровена VLE та назвала точну дату його прем'єри. Раніше…
Страховий інститут дорожньої безпеки США (IIHS) опублікував нові результати краш-тестів, проведених за жорсткими методиками. Лідером…
Турбований двигун 1.2 TSI EA111 встановлювали на компактні моделі Volkswagen, Skoda та Seat з 2009…
Стало відомо, що оновлена шестимісна версія електрокросовера Tesla Model YL 2025 успішно пройшла обов'язкову сертифікацію,…
Європейська комісія планує створити нову підкатегорію легкових електромобілів M1E для компактних та доступних "зелених" машин.…
Leave a Comment