Число нерозпроданих автомобілів в світі збільшується щорічно.
Що ж трапляється з машинами, які так і не знайшли свого покупця? Відповідь на це питання досить проста – ними практично заповнені багато занедбані аеродроми і автостоянки величезного розміру, винесені за межі міста. І подібних «кладовищ» для нових автомобілів в світі існує досить багато.
Виробники автомобілів змушені купувати все більше територій, щоб розмістити непродані машини. Логічним виходом могло б стати оголошення знижок і розпродаж, але компанії не можуть піти на такий крок. Вони зацікавлені в поверненні кожного долара, витраченого на їх виробництво.
Крім цього, при знижці в кілька тисяч доларів на ці автомобілі, не знайдуться покупці на інші моделі дорогих машин.
Компанії, що випускають автомобілі, не можуть припинити виробництво, або хоча б скоротити його обсяги. В цьому випадку доведеться закривати численні заводи і звільнити велику кількість робітників. Далі почнеться ланцюгова реакція, завершенням якої буде розорення підприємств з виробництва сталі, застосовуваної для створення кузовів.
Зараз більшість сімей в розвинених країнах вже мають одну або кілька машини, так що сенсу купувати нову для них немає, простіше полагодити вже наявну.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment