Міністерство транспорту Німеччини розробило рекомендації, яким чином компанії, що створюють і встановлюють системи фільтрації газів на старі дизельні автомобілі, можуть дістати схвалення регулюючих органів. Це викликало суперечку в німецькій пресі.
Суть спору полягає в тому, що німецькі автовиробники хочуть, щоб жителі Німеччини купували нові автомобілі з більш «чистими» двигунами. А ось організації споживачів і «зелені» вважають, що модернізація старих дизельних машин може бути більш рентабельною.
Міністр транспорту Андреас Шойер сказав, що тепер настала черга компаній розробити ефективні системи фільтрації газів. За його словами, Федеральне управління автомобільного транспорту якомога швидше видасть схвалення на ці системи, щоб їх можна було впровадити на практиці.
Baumot Group, який якраз розробляє систему фільтрації автомобільних газів, вітав рекомендації Міністерства транспорту Німеччини. Ця компанія планує вивести її на ринок в 2019 році.
У свою чергу, лобістська група VDA, що представляє інтереси автовиробників, говорить, що німці повинні купувати нові авто, а не витрачати гроші на установку фільтрів газів на старі дизельні машини.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment