Міністерство транспорту Німеччини розробило рекомендації, яким чином компанії, що створюють і встановлюють системи фільтрації газів на старі дизельні автомобілі, можуть дістати схвалення регулюючих органів. Це викликало суперечку в німецькій пресі.
Суть спору полягає в тому, що німецькі автовиробники хочуть, щоб жителі Німеччини купували нові автомобілі з більш «чистими» двигунами. А ось організації споживачів і «зелені» вважають, що модернізація старих дизельних машин може бути більш рентабельною.
Міністр транспорту Андреас Шойер сказав, що тепер настала черга компаній розробити ефективні системи фільтрації газів. За його словами, Федеральне управління автомобільного транспорту якомога швидше видасть схвалення на ці системи, щоб їх можна було впровадити на практиці.
Baumot Group, який якраз розробляє систему фільтрації автомобільних газів, вітав рекомендації Міністерства транспорту Німеччини. Ця компанія планує вивести її на ринок в 2019 році.
У свою чергу, лобістська група VDA, що представляє інтереси автовиробників, говорить, що німці повинні купувати нові авто, а не витрачати гроші на установку фільтрів газів на старі дизельні машини.
У Toyota готують новий компактний позашляховик, який стане найдоступнішою моделлю у легендарній лінійці Land Cruiser.…
Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…
Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…
Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…
Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…
Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…
Leave a Comment