Міністерство транспорту Німеччини розробило рекомендації, яким чином компанії, що створюють і встановлюють системи фільтрації газів на старі дизельні автомобілі, можуть дістати схвалення регулюючих органів. Це викликало суперечку в німецькій пресі.
Суть спору полягає в тому, що німецькі автовиробники хочуть, щоб жителі Німеччини купували нові автомобілі з більш «чистими» двигунами. А ось організації споживачів і «зелені» вважають, що модернізація старих дизельних машин може бути більш рентабельною.
Міністр транспорту Андреас Шойер сказав, що тепер настала черга компаній розробити ефективні системи фільтрації газів. За його словами, Федеральне управління автомобільного транспорту якомога швидше видасть схвалення на ці системи, щоб їх можна було впровадити на практиці.
Baumot Group, який якраз розробляє систему фільтрації автомобільних газів, вітав рекомендації Міністерства транспорту Німеччини. Ця компанія планує вивести її на ринок в 2019 році.
У свою чергу, лобістська група VDA, що представляє інтереси автовиробників, говорить, що німці повинні купувати нові авто, а не витрачати гроші на установку фільтрів газів на старі дизельні машини.
На початку вересня відбулася прем'єра концепт-кара Audi Concept C. Через схожість з однією культовою моделлю…
Чутки про те, що компанія Nissan планує відмовитися від бюджетного седана Versa, з'являються вже не…
Поточне покоління Mercedes-Benz S-Class, головного флагмана німецької марки, дебютувало у 2020 році й успішно утримує…
Безпідставна зупинка автомобіля поліцією є порушенням прав водія і втручанням у його свободу пересування. Закон…
Компанія Mazda на виставці Japan Mobility Show 2025 презентувала потенційно революційну розробку, здатну змінити майбутнє…
У Швеції розвіяли один з найпопулярніших міфів про електромобілі. Йдеться про швидку втрату ємності акумуляторів.…
Leave a Comment