Міністерство транспорту Німеччини розробило рекомендації, яким чином компанії, що створюють і встановлюють системи фільтрації газів на старі дизельні автомобілі, можуть дістати схвалення регулюючих органів. Це викликало суперечку в німецькій пресі.
Суть спору полягає в тому, що німецькі автовиробники хочуть, щоб жителі Німеччини купували нові автомобілі з більш «чистими» двигунами. А ось організації споживачів і «зелені» вважають, що модернізація старих дизельних машин може бути більш рентабельною.
Міністр транспорту Андреас Шойер сказав, що тепер настала черга компаній розробити ефективні системи фільтрації газів. За його словами, Федеральне управління автомобільного транспорту якомога швидше видасть схвалення на ці системи, щоб їх можна було впровадити на практиці.
Baumot Group, який якраз розробляє систему фільтрації автомобільних газів, вітав рекомендації Міністерства транспорту Німеччини. Ця компанія планує вивести її на ринок в 2019 році.
У свою чергу, лобістська група VDA, що представляє інтереси автовиробників, говорить, що німці повинні купувати нові авто, а не витрачати гроші на установку фільтрів газів на старі дизельні машини.
Здавалося б, час лікує все, навіть ціни. З роками автомобілі втрачають свою вартість і блиск…
У невеликих селах та райцентрах мопеди стали популярним транспортом через високу ціну пального та постійні…
Українське прислів'я "готуй сани влітку" ідеально підходить для автомобільного світу. Більшість водіїв згадує про зимові…
Дизельні двигуни завжди асоціювалися з надійністю, економічністю та витривалістю. Але серед них є справжні легенди…
Прогрів двигуна перед початком руху - питання, яке викликає чимало суперечок серед водіїв. Частина з…
Стоянкове гальмо є обов'язковим елементом будь-якого сучасного автомобіля. Воно потрібне не лише для паркування, а…
Leave a Comment