Раніше корпорація «Еталон» представила свою версію пасажирського міжміського автобуса, а в цьому році вони вже показали прототип міського автобуса довжиною 12 метрів.
«Ми реалізували в цьому році 270 одиниць автотранспортних засобів з яких 250 автобусів і 20 тролейбусів. На наступний рік державою була анонсована закупівля близько 400 тролейбусів і понад 300 автобусів саме 12-метрової довжини. І ми постаралися підготуватися до цього і перший прототип ви вже можете побачити. Аналіз ринку, в тому числі і європейського, показав, що 12-метрова техніка займає 85% ринку, а інша частина належить меншим розмірам. І ми зробили ставку на цю модель. На жаль у нас немає державних програм захисту і просування вітчизняного виробника, як в інших країнах, проте ми будемо шукати інструменти для реалізації машин і хочемо допомогти містам України забезпечити людей повноцінним і новим транспортом», – повідомив директор ТОВ «Торговий дім Еталон Авто» Вадим Шкарупін.
Новинка під кодовою назвою A12210 розроблялася з урахуванням всіх сучасних вимог і вміщує понад 100 осіб. Автобус має низькопідлогову конструкцію, а також відповідність нормам для перевезення людей з обмеженими можливостями.
Силовий агрегат від компанії Borneo видає 230 к.с. і 700 Нм крутного моменту комплектується механічною коробкою передач від Ashok Leyland, але надалі з’явиться і версія з автоматом. Підвіска повністю пневматична від компанії ZF з електронним управлінням, з мостами і пневмобалонами. Він здатний об’їжджати перешкоди піднімаючи кузов і опускаючи або нахиляючи на швидкості до 5 км/год.
«Автобус поки є прототипом і проходить випробування. Вже зараз ми бачимо деякі моменти, які встигнемо доопрацювати для серійної версії. В автобусі досить люків, що надають доступ до основних агрегатів машини для технічного обслуговування. Велику увагу ми приділили місцю водія, який повинен знаходитися в комфортних умовах і це те, чого нам вдалося досягти», – зазначив Валерій Купцов
У доступі буде великий список опцій від кондиціонера салону потужністю 38 кВт до системи Wi-Fi і відеоспостереження з 4 – 5 камер. Всі опції випробовуються на тролейбусах і будуть незабаром доступні для автобуса.
Корпорація планує активно брати участь в тендерах на закупівлю громадського транспорту в Україні. Оскільки ціна за повноцінний автобус в 160 тисяч доларів (170 тисяч доларів з автоматичною коробкою) цілком конкурентна і дозволить звернути увагу на вітчизняного виробника, а не годувати білоруських представників.
«Ми плануємо реалізувати в Україні 300 автобусів. Ми хочемо активно брати участь в тендерах. А то у нас чотири виробники, а країна купує білоруське», – зазначив президент корпорації «Еталон» Володимир Бутко.
Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…
Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…
В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…
Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…
У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…
Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…
Leave a Comment