Categories: Авто

Geely показала бюджетного конкурента Tesla Model 3

Share

Китайська компанія розповсюдила перше офіційне зображення нового електричного седана. 

«Четирехдверка» Geely поки відома під внутризаводским індексом GE11, товарне ім’я оголосять пізніше. Зовнішній вигляд виконаний у новому стилі – седан не схожий на інші електричні моделі компанії. Наприклад, на відміну від «зелених» версій кросс-хетча GS і седана Emgrand, у GE11 відсутня імітує радіаторну решітку заглушка. Крім того, у машини – оновлений логотип марки (сріблястого кольору замість чорно-синьої емблеми) і «заховані» ручки дверей. Характеристики Geely GE11 не розкриваються, вся інформація повинна з’явитися на початку наступного року.

Тим часом дизайн новинки вже не секрет: у жовтні в базу міністерства промисловості внесли фотографії серійного електрокара в «повний зріст», плюс всюдисущі Фотошпигуни зуміли заглянути в салон машини. Інтер’єр GT11 зробили, як у Tesla Model 3: кнопки практично відсутні, над передньою панеллю височить великий сенсорний екран. Правда, від «приборки» в Geely відмовлятися все ж не стали – її роль виконує дисплей поменше. 

Завдяки сертифікаційного органу КНР, також відомі габарити GE11, ще є деякі подробиці про «начинку». Так, довжина електроседана дорівнює 4736 мм, колісна база – 2700 мм. У тій же Tesla Model 3 ці показники становлять 4690 і 2800 мм відповідно. «Китайця» запропонують зі 177-сильним електромотором і літій-іонною батареєю, ємність якої поки невідома. Даних про запас ходу теж немає.

Обидва інших електрокара Geely – GS і Emgrand 7 – оснащуються 163-сильним двигуном і акумулятором ємністю 52 кВт * год. Хетч може проїхати на одній зарядці приблизно 353 км, «зелена» версія седана Emgrand 7 – близько 400 км. Якщо пересуватися з постійною швидкістю не більше 60 км / год, то далекобійність і крос-хетча, і «четирехдверка» виросте десь до 450 км. Правда, всі виміри проводили за застарілим циклу NEDC, якщо ж орієнтуватися на актуальний WLTP, то пробіг скоротиться приблизно на сотню кілометрів. 

Ціна Geely GE11 ще не оголошена.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: GeelyTesla

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024