Categories: Авто

Geely показала бюджетного конкурента Tesla Model 3

Китайська компанія розповсюдила перше офіційне зображення нового електричного седана. 

«Четирехдверка» Geely поки відома під внутризаводским індексом GE11, товарне ім’я оголосять пізніше. Зовнішній вигляд виконаний у новому стилі – седан не схожий на інші електричні моделі компанії. Наприклад, на відміну від «зелених» версій кросс-хетча GS і седана Emgrand, у GE11 відсутня імітує радіаторну решітку заглушка. Крім того, у машини – оновлений логотип марки (сріблястого кольору замість чорно-синьої емблеми) і «заховані» ручки дверей. Характеристики Geely GE11 не розкриваються, вся інформація повинна з’явитися на початку наступного року.

Тим часом дизайн новинки вже не секрет: у жовтні в базу міністерства промисловості внесли фотографії серійного електрокара в «повний зріст», плюс всюдисущі Фотошпигуни зуміли заглянути в салон машини. Інтер’єр GT11 зробили, як у Tesla Model 3: кнопки практично відсутні, над передньою панеллю височить великий сенсорний екран. Правда, від «приборки» в Geely відмовлятися все ж не стали – її роль виконує дисплей поменше. 

Завдяки сертифікаційного органу КНР, також відомі габарити GE11, ще є деякі подробиці про «начинку». Так, довжина електроседана дорівнює 4736 мм, колісна база – 2700 мм. У тій же Tesla Model 3 ці показники становлять 4690 і 2800 мм відповідно. «Китайця» запропонують зі 177-сильним електромотором і літій-іонною батареєю, ємність якої поки невідома. Даних про запас ходу теж немає.

Обидва інших електрокара Geely – GS і Emgrand 7 – оснащуються 163-сильним двигуном і акумулятором ємністю 52 кВт * год. Хетч може проїхати на одній зарядці приблизно 353 км, «зелена» версія седана Emgrand 7 – близько 400 км. Якщо пересуватися з постійною швидкістю не більше 60 км / год, то далекобійність і крос-хетча, і «четирехдверка» виросте десь до 450 км. Правда, всі виміри проводили за застарілим циклу NEDC, якщо ж орієнтуватися на актуальний WLTP, то пробіг скоротиться приблизно на сотню кілометрів. 

Ціна Geely GE11 ще не оголошена.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: GeelyTesla

Останні записи

Новий Nissan Patrol вийде лише з бензиновими двигунами

Компанія Nissan остаточно відмовилася від випуску дизельної версії нового Patrol, залишивши прихильників таких моторів без…

11.11.2025

За яких несправностей в Україні заборонено експлуатацію автомобіля

В Україні та країнах Європи діє чітко регламентований перелік несправностей, за яких експлуатація транспортного засобу…

11.11.2025

В Україні штрафуватимуть батьків за перевезення дітей без автокрісла

В Україні батьків можуть оштрафувати до 850 гривень за перевезення дітей без автокрісла. Це правило…

11.11.2025

Honda Fit нового покоління дебютує восени 2026 року

Актуальна версія компактного хетчбека Honda Fit дебютувала в 2020 році і залишається на ринку вже…

11.11.2025

Mitsubishi планує повернути легендарний Lancer Evolution у електричному форматі

Майже двадцять років фанати автоспорту чекали, коли завершиться епоха легендарного Mitsubishi Lancer Evolution, і з…

11.11.2025

Mazda 2 перетворюється на компактний аналог CX-5

Mazda готує нове покоління компактного хетчбека Mazda2. Хоча нинішня модель оновлювалася у 2019 та 2023…

11.11.2025