Categories: Авто

Geely показала бюджетного конкурента Tesla Model 3

Share

Китайська компанія розповсюдила перше офіційне зображення нового електричного седана. 

«Четирехдверка» Geely поки відома під внутризаводским індексом GE11, товарне ім’я оголосять пізніше. Зовнішній вигляд виконаний у новому стилі – седан не схожий на інші електричні моделі компанії. Наприклад, на відміну від «зелених» версій кросс-хетча GS і седана Emgrand, у GE11 відсутня імітує радіаторну решітку заглушка. Крім того, у машини – оновлений логотип марки (сріблястого кольору замість чорно-синьої емблеми) і «заховані» ручки дверей. Характеристики Geely GE11 не розкриваються, вся інформація повинна з’явитися на початку наступного року.

Тим часом дизайн новинки вже не секрет: у жовтні в базу міністерства промисловості внесли фотографії серійного електрокара в «повний зріст», плюс всюдисущі Фотошпигуни зуміли заглянути в салон машини. Інтер’єр GT11 зробили, як у Tesla Model 3: кнопки практично відсутні, над передньою панеллю височить великий сенсорний екран. Правда, від «приборки» в Geely відмовлятися все ж не стали – її роль виконує дисплей поменше. 

Завдяки сертифікаційного органу КНР, також відомі габарити GE11, ще є деякі подробиці про «начинку». Так, довжина електроседана дорівнює 4736 мм, колісна база – 2700 мм. У тій же Tesla Model 3 ці показники становлять 4690 і 2800 мм відповідно. «Китайця» запропонують зі 177-сильним електромотором і літій-іонною батареєю, ємність якої поки невідома. Даних про запас ходу теж немає.

Обидва інших електрокара Geely – GS і Emgrand 7 – оснащуються 163-сильним двигуном і акумулятором ємністю 52 кВт * год. Хетч може проїхати на одній зарядці приблизно 353 км, «зелена» версія седана Emgrand 7 – близько 400 км. Якщо пересуватися з постійною швидкістю не більше 60 км / год, то далекобійність і крос-хетча, і «четирехдверка» виросте десь до 450 км. Правда, всі виміри проводили за застарілим циклу NEDC, якщо ж орієнтуватися на актуальний WLTP, то пробіг скоротиться приблизно на сотню кілометрів. 

Ціна Geely GE11 ще не оголошена.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: GeelyTesla

Останні записи

Податки при продажу автомобіля: хто, коли і скільки має платити

Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…

15.06.2025

Чому українці масово провалюють практичні іспити на права і як цього уникнути

З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…

15.06.2025

Що потрібно знати про перевезення дітей у авто: правила та штрафи

В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…

15.06.2025

Як поводитись, якщо вас зупинила поліція: поради адвоката

Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…

15.06.2025

Експерти назвали найбільш аварійні авто 2020 року

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…

15.06.2025

В Україні з 1 липня техогляд автомобілів проходитиме з обов’язковою відеофіксацією

З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…

15.06.2025