Categories: Авто

Geely показала бюджетного конкурента Tesla Model 3

Share

Китайська компанія розповсюдила перше офіційне зображення нового електричного седана. 

«Четирехдверка» Geely поки відома під внутризаводским індексом GE11, товарне ім’я оголосять пізніше. Зовнішній вигляд виконаний у новому стилі – седан не схожий на інші електричні моделі компанії. Наприклад, на відміну від «зелених» версій кросс-хетча GS і седана Emgrand, у GE11 відсутня імітує радіаторну решітку заглушка. Крім того, у машини – оновлений логотип марки (сріблястого кольору замість чорно-синьої емблеми) і «заховані» ручки дверей. Характеристики Geely GE11 не розкриваються, вся інформація повинна з’явитися на початку наступного року.

Тим часом дизайн новинки вже не секрет: у жовтні в базу міністерства промисловості внесли фотографії серійного електрокара в «повний зріст», плюс всюдисущі Фотошпигуни зуміли заглянути в салон машини. Інтер’єр GT11 зробили, як у Tesla Model 3: кнопки практично відсутні, над передньою панеллю височить великий сенсорний екран. Правда, від «приборки» в Geely відмовлятися все ж не стали – її роль виконує дисплей поменше. 

Завдяки сертифікаційного органу КНР, також відомі габарити GE11, ще є деякі подробиці про «начинку». Так, довжина електроседана дорівнює 4736 мм, колісна база – 2700 мм. У тій же Tesla Model 3 ці показники становлять 4690 і 2800 мм відповідно. «Китайця» запропонують зі 177-сильним електромотором і літій-іонною батареєю, ємність якої поки невідома. Даних про запас ходу теж немає.

Обидва інших електрокара Geely – GS і Emgrand 7 – оснащуються 163-сильним двигуном і акумулятором ємністю 52 кВт * год. Хетч може проїхати на одній зарядці приблизно 353 км, «зелена» версія седана Emgrand 7 – близько 400 км. Якщо пересуватися з постійною швидкістю не більше 60 км / год, то далекобійність і крос-хетча, і «четирехдверка» виросте десь до 450 км. Правда, всі виміри проводили за застарілим циклу NEDC, якщо ж орієнтуватися на актуальний WLTP, то пробіг скоротиться приблизно на сотню кілометрів. 

Ціна Geely GE11 ще не оголошена.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: GeelyTesla

Останні записи

Політика щодо викидів та електромобілів: Трамп планує зміни

Майбутній президент США Дональд Трамп готує масштабні зміни у політиці підтримки електромобілів та екології, запровадженій…

16.12.2024

Вузькі чи широкі шини: що краще вибрати для безпеки взимку

Експлуатація автомобіля взимку – це справжній виклик, адже потрібно враховувати чимало факторів, серед яких важливе…

16.12.2024

Kia розробляє бюджетний конкурент Suzuki Jimny: перші фото нової моделі

Kia офіційно анонсувала дебют нового компактного кросовера Syros, що відбудеться 19 грудня. Першим ринком стане…

16.12.2024

Перевезення ялинки автомобілем: прості й корисні рекомендації

З наближенням новорічних свят я, як і багато інших, замислююсь над тим, як правильно перевезти…

16.12.2024

П’ять найпоширеніших причин втрати водійських прав

В Україні втрата водійських прав – це справді серйозне покарання. Багато хто думає, що таке…

16.12.2024

Lamborghini відкладає запуск першого електромобіля до 2029 року

Італійський автовиробник Lamborghini вирішив перенести запуск свого першого електромобіля на 2029 рік. Як повідомив генеральний…

16.12.2024