Китайська компанія розповсюдила перше офіційне зображення нового електричного седана.
«Четирехдверка» Geely поки відома під внутризаводским індексом GE11, товарне ім’я оголосять пізніше. Зовнішній вигляд виконаний у новому стилі – седан не схожий на інші електричні моделі компанії. Наприклад, на відміну від «зелених» версій кросс-хетча GS і седана Emgrand, у GE11 відсутня імітує радіаторну решітку заглушка. Крім того, у машини – оновлений логотип марки (сріблястого кольору замість чорно-синьої емблеми) і «заховані» ручки дверей. Характеристики Geely GE11 не розкриваються, вся інформація повинна з’явитися на початку наступного року.
Тим часом дизайн новинки вже не секрет: у жовтні в базу міністерства промисловості внесли фотографії серійного електрокара в «повний зріст», плюс всюдисущі Фотошпигуни зуміли заглянути в салон машини. Інтер’єр GT11 зробили, як у Tesla Model 3: кнопки практично відсутні, над передньою панеллю височить великий сенсорний екран. Правда, від «приборки» в Geely відмовлятися все ж не стали – її роль виконує дисплей поменше.
Завдяки сертифікаційного органу КНР, також відомі габарити GE11, ще є деякі подробиці про «начинку». Так, довжина електроседана дорівнює 4736 мм, колісна база – 2700 мм. У тій же Tesla Model 3 ці показники становлять 4690 і 2800 мм відповідно. «Китайця» запропонують зі 177-сильним електромотором і літій-іонною батареєю, ємність якої поки невідома. Даних про запас ходу теж немає.
Обидва інших електрокара Geely – GS і Emgrand 7 – оснащуються 163-сильним двигуном і акумулятором ємністю 52 кВт * год. Хетч може проїхати на одній зарядці приблизно 353 км, «зелена» версія седана Emgrand 7 – близько 400 км. Якщо пересуватися з постійною швидкістю не більше 60 км / год, то далекобійність і крос-хетча, і «четирехдверка» виросте десь до 450 км. Правда, всі виміри проводили за застарілим циклу NEDC, якщо ж орієнтуватися на актуальний WLTP, то пробіг скоротиться приблизно на сотню кілометрів.
Ціна Geely GE11 ще не оголошена.
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…
Leave a Comment