Categories: Авто

Угорці “відродили” легендарний Ікарус

Share

Поки кияни радіють тому, що в столиці з’явилася перша електромаршрутка, в Угорщині відроджується легенда. Угорсько-китайських СП Electrobus Europe Zrt показало нові електричні автобуси CityPioneer 2019. Фірму сформували підприємство-спадкоємець знаменитого заводу Ikarus і китайська держкомпанія CRRC Urban Traffic, передає Сегодня .

Трьохдверний низькопідлоговий 12-метровий автобус з індексом IC 1211 U створений на базі китайської моделі CRRC Electric, тоді як угорці потрудилися над салоном, електроустаткуванням і омологацією машини. Силова установка у машини імпортна. Електромотор максимальною потужністю 240 кВт з літієво-іонною акумуляторною батареєю ємністю 313 кВт / год дозволяє в залежності від погодних умов і рельєфу місцевості проїжджати на одній зарядці 200-260 км. 

Автобус отримав відокремлену від салону ергономічну кабіну з відмінним оглядом і передові системи безпеки. Зокрема, системи кругового огляду, попередження про зіткнення і виїзді з смуги руху. Завдяки пневмоподвеске з електронним управлінням в салон зручно закочувати дитячі та інвалідні коляски.

“Цей прототип – результат більш ніж річної роботи, в якій вдалося об’єднати високий рівень компетенцій у сфері електричних силових установок CRRC і досвід Ikarus по виробництву автобусів”, – заявив на презентації машини власник угорської компанії Габор Селеш. 

Серійне виробництво CityPioneer почнеться в Секешфехерварі після оцінки дослідного зразка в середині 2019 року. В майбутньому спільне підприємство має намір розширити лінійку моделей за рахунок мікроавтобуса і нової версії знаменитої “гармошки”. Вони також будуть оснащуватися електромоторами.

“Ікаруси” поставлялися в СРСР, починаючи з кінця 1960-х в обмін на радянські легковики і стали однією з візитних карток великих міст. Загальний обсяг поставок, за деякими даними, перевищив 140 тисяч одиниць. Угорські автобуси практично не знали конкуренції, але з розвалом Союзу обсяг експорту поступово скоротився до нуля. Це позначилося на життєздатності заводу. В результаті з 2003 року в Секешфехерварі не випустили жодної серійної машини, а саме підприємство дробилося і перепродувалося, дивом зумівши дожити до наших часів. 

Кооперація з одним з великих китайських автоконцернів може відродити на Ikarus повноцінне виробництво і вийти на європейські ринки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ікарус

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025