Categories: Авто

Угорці “відродили” легендарний Ікарус

Share

Поки кияни радіють тому, що в столиці з’явилася перша електромаршрутка, в Угорщині відроджується легенда. Угорсько-китайських СП Electrobus Europe Zrt показало нові електричні автобуси CityPioneer 2019. Фірму сформували підприємство-спадкоємець знаменитого заводу Ikarus і китайська держкомпанія CRRC Urban Traffic, передає Сегодня .

Трьохдверний низькопідлоговий 12-метровий автобус з індексом IC 1211 U створений на базі китайської моделі CRRC Electric, тоді як угорці потрудилися над салоном, електроустаткуванням і омологацією машини. Силова установка у машини імпортна. Електромотор максимальною потужністю 240 кВт з літієво-іонною акумуляторною батареєю ємністю 313 кВт / год дозволяє в залежності від погодних умов і рельєфу місцевості проїжджати на одній зарядці 200-260 км. 

Автобус отримав відокремлену від салону ергономічну кабіну з відмінним оглядом і передові системи безпеки. Зокрема, системи кругового огляду, попередження про зіткнення і виїзді з смуги руху. Завдяки пневмоподвеске з електронним управлінням в салон зручно закочувати дитячі та інвалідні коляски.

“Цей прототип – результат більш ніж річної роботи, в якій вдалося об’єднати високий рівень компетенцій у сфері електричних силових установок CRRC і досвід Ikarus по виробництву автобусів”, – заявив на презентації машини власник угорської компанії Габор Селеш. 

Серійне виробництво CityPioneer почнеться в Секешфехерварі після оцінки дослідного зразка в середині 2019 року. В майбутньому спільне підприємство має намір розширити лінійку моделей за рахунок мікроавтобуса і нової версії знаменитої “гармошки”. Вони також будуть оснащуватися електромоторами.

“Ікаруси” поставлялися в СРСР, починаючи з кінця 1960-х в обмін на радянські легковики і стали однією з візитних карток великих міст. Загальний обсяг поставок, за деякими даними, перевищив 140 тисяч одиниць. Угорські автобуси практично не знали конкуренції, але з розвалом Союзу обсяг експорту поступово скоротився до нуля. Це позначилося на життєздатності заводу. В результаті з 2003 року в Секешфехерварі не випустили жодної серійної машини, а саме підприємство дробилося і перепродувалося, дивом зумівши дожити до наших часів. 

Кооперація з одним з великих китайських автоконцернів може відродити на Ikarus повноцінне виробництво і вийти на європейські ринки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ікарус

Останні записи

Polestar представила електромобіль із надшвидкісною зарядкою

Компанія Polestar опублікувала відеозвіт про випробування технології надшвидкої зарядки: прототип седана Polestar 5, оснащений батареєю…

07.05.2024

У Audi різко падає прибуток: не через електрокари, а навпаки

Внаслідок пандемії COVID-19 усім було важко відновити роботу. Після пожвавлення економіки автомобільний сектор зіштовхнувся із…

07.05.2024

Mazda розкрила всі карти: озвучено всі ціни на новий CX-80

Mazda розкрила повний перелік цін на свою нову модель CX-80 , доповнюючи лінійку популярних кросоверів.…

07.05.2024

Представлений один з останніх Bentley у двигуні W12 (фото)

Компанія Bentley представила лімітований родстер Batur Convertible. Тираж дводверки складе 16 екземплярів. Кожна отримає 750-сильний…

07.05.2024

Mercedes готує наймасштабніший тест-драйв в історії

Влітку цього року компанія Mercedes-Benz Trucks організує наймасштабніший тест-драйв у своїй історії. Два прототипи електричної…

07.05.2024

Geely представила стильний кросовер Galaxy E5. Він з’явиться за межами Китаю

Перший погляд на новий Geely Galaxy E5: буде і версія з правим кермом. Geely розширює…

07.05.2024