Поки кияни радіють тому, що в столиці з’явилася перша електромаршрутка, в Угорщині відроджується легенда. Угорсько-китайських СП Electrobus Europe Zrt показало нові електричні автобуси CityPioneer 2019. Фірму сформували підприємство-спадкоємець знаменитого заводу Ikarus і китайська держкомпанія CRRC Urban Traffic, передає Сегодня .
Трьохдверний низькопідлоговий 12-метровий автобус з індексом IC 1211 U створений на базі китайської моделі CRRC Electric, тоді як угорці потрудилися над салоном, електроустаткуванням і омологацією машини. Силова установка у машини імпортна. Електромотор максимальною потужністю 240 кВт з літієво-іонною акумуляторною батареєю ємністю 313 кВт / год дозволяє в залежності від погодних умов і рельєфу місцевості проїжджати на одній зарядці 200-260 км.
Автобус отримав відокремлену від салону ергономічну кабіну з відмінним оглядом і передові системи безпеки. Зокрема, системи кругового огляду, попередження про зіткнення і виїзді з смуги руху. Завдяки пневмоподвеске з електронним управлінням в салон зручно закочувати дитячі та інвалідні коляски.
“Цей прототип – результат більш ніж річної роботи, в якій вдалося об’єднати високий рівень компетенцій у сфері електричних силових установок CRRC і досвід Ikarus по виробництву автобусів”, – заявив на презентації машини власник угорської компанії Габор Селеш.
Серійне виробництво CityPioneer почнеться в Секешфехерварі після оцінки дослідного зразка в середині 2019 року. В майбутньому спільне підприємство має намір розширити лінійку моделей за рахунок мікроавтобуса і нової версії знаменитої “гармошки”. Вони також будуть оснащуватися електромоторами.
“Ікаруси” поставлялися в СРСР, починаючи з кінця 1960-х в обмін на радянські легковики і стали однією з візитних карток великих міст. Загальний обсяг поставок, за деякими даними, перевищив 140 тисяч одиниць. Угорські автобуси практично не знали конкуренції, але з розвалом Союзу обсяг експорту поступово скоротився до нуля. Це позначилося на життєздатності заводу. В результаті з 2003 року в Секешфехерварі не випустили жодної серійної машини, а саме підприємство дробилося і перепродувалося, дивом зумівши дожити до наших часів.
Кооперація з одним з великих китайських автоконцернів може відродити на Ikarus повноцінне виробництво і вийти на європейські ринки.
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
Leave a Comment