Categories: Авто

Угорці “відродили” легендарний Ікарус

Share

Поки кияни радіють тому, що в столиці з’явилася перша електромаршрутка, в Угорщині відроджується легенда. Угорсько-китайських СП Electrobus Europe Zrt показало нові електричні автобуси CityPioneer 2019. Фірму сформували підприємство-спадкоємець знаменитого заводу Ikarus і китайська держкомпанія CRRC Urban Traffic, передає Сегодня .

Трьохдверний низькопідлоговий 12-метровий автобус з індексом IC 1211 U створений на базі китайської моделі CRRC Electric, тоді як угорці потрудилися над салоном, електроустаткуванням і омологацією машини. Силова установка у машини імпортна. Електромотор максимальною потужністю 240 кВт з літієво-іонною акумуляторною батареєю ємністю 313 кВт / год дозволяє в залежності від погодних умов і рельєфу місцевості проїжджати на одній зарядці 200-260 км. 

Автобус отримав відокремлену від салону ергономічну кабіну з відмінним оглядом і передові системи безпеки. Зокрема, системи кругового огляду, попередження про зіткнення і виїзді з смуги руху. Завдяки пневмоподвеске з електронним управлінням в салон зручно закочувати дитячі та інвалідні коляски.

“Цей прототип – результат більш ніж річної роботи, в якій вдалося об’єднати високий рівень компетенцій у сфері електричних силових установок CRRC і досвід Ikarus по виробництву автобусів”, – заявив на презентації машини власник угорської компанії Габор Селеш. 

Серійне виробництво CityPioneer почнеться в Секешфехерварі після оцінки дослідного зразка в середині 2019 року. В майбутньому спільне підприємство має намір розширити лінійку моделей за рахунок мікроавтобуса і нової версії знаменитої “гармошки”. Вони також будуть оснащуватися електромоторами.

“Ікаруси” поставлялися в СРСР, починаючи з кінця 1960-х в обмін на радянські легковики і стали однією з візитних карток великих міст. Загальний обсяг поставок, за деякими даними, перевищив 140 тисяч одиниць. Угорські автобуси практично не знали конкуренції, але з розвалом Союзу обсяг експорту поступово скоротився до нуля. Це позначилося на життєздатності заводу. В результаті з 2003 року в Секешфехерварі не випустили жодної серійної машини, а саме підприємство дробилося і перепродувалося, дивом зумівши дожити до наших часів. 

Кооперація з одним з великих китайських автоконцернів може відродити на Ikarus повноцінне виробництво і вийти на європейські ринки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ікарус

Останні записи

У мережу просочилися подробиці про майбутні BMW i3 та iM3

BMW готує масштабне оновлення для 3-ї серії: вже у 2026 році з'явиться повністю електрична версія…

24.06.2025

Експерт розповів, як зробити літні поїздки комфортними для водія

Щоб літні поїздки не перетворилися на проблеми, важливо заздалегідь підготувати автомобіль. Особливо варто звернути увагу…

24.06.2025

Mazda підтвердила розробку нового спорткара з роторним двигуном

Mazda офіційно підтвердила розробку нового спортивного автомобіля з роторним двигуном, який буде представлений одночасно з…

24.06.2025

Mercedes представив потужний кросовер із чотирициліндровим двигуном (ФОТО)

Кросовери, особливо оснащені 4-циліндровим двигуном, не можуть їхати так само, як суперкари, а тим паче…

24.06.2025

Tesla запустила тестування роботаксі в Остіні: без водія, але з оператором

Tesla без зайвого шуму запустила тестування свого сервісу роботаксі в Остіні (Техас), проте поки що…

24.06.2025

Що загрожує водієві за ігнорування вимоги поліції зупинитися

В Україні передбачена відповідальність за ігнорування вимоги поліцейського зупинити транспортний засіб. У 2025 році за…

24.06.2025