Дні стають все коротшими, а ночі все довшими.
При цьому часто йде сніг, сніг з дощем і дорога може бути слизькою. В таких умовах навіть досвідчені водії роблять помилки і потрапляють в смертельні ДТП.
Мабуть, найпоширеніше явище на нічних трасах – це осліплення дальнім світлом. Багато водіїв в цьому випадку широко відкривають очі, напружуються і намагаються своїм поглядом «пробити» сліпуче світло, щоб хоч щось побачити.
Це неправильна тактика. Відкриваючи очі ширше, ви пускаєте в очі ще більше світла і «сліпне» ще сильніше. Правильним буде трохи прискіпливіше, зміститися вправо і перевести погляд на праве узбіччя, визначаючи кордон дороги по розмітці, яка відділяє узбіччя.
Друга часта помилка водіїв – це брудні фари і лобове скло. Особливо в дощ фари швидко сліпнуть, в результаті замість яскравого світла, у вас залишається лише невелике освітлене цятка. Особливо страждають від цього водії машин з галогенними лампами, тому що вони сильніші нагріваються і брудні бризки, які потрапляють на фари, перетворюються в шар сухого бруду дуже швидко.
З лобовим склом те ж саме. Якщо воно у вас в мошки або дрібних подряпинах, то при проїзді зустрічних машин, воно буде сильно бликовать і заважати огляду. Якщо не виходить очистити скло двірниками, треба зупинитися і очистити його серветками вручну.
Третя помилка – це обгін в поворотах. Обганяти на поворотах небезпечно і вдень, але вночі все ускладнюється тим, що за поворотом може бути спуск або поворот із змінною геометрією. Днем б ви це помітили, а вночі – немає. Та й взагалі, вночі потрібно особливо вірно дотримуватися принципу: не впевнений – НЕ обганяй.
Четверта фатальна помилка водіїв – це швидка їзда в сутінках, тобто тоді, коли сонечко вже сіло, але ще не стемніло, і тоді, коли сонечко ще не встало, але вже посвітлішало.
У ці моменти фари майже нічого не висвітлюють, тіні довгі і здається, що можна їхати швидше і вимкнути фари, але насправді крім тієї проблеми, що дорога тільки здається освітленою, а в дійсності видно як і раніше мало, додається ще проблема, яку мало хто бере до уваги – перед світанком організм найбільш ослаблений і найбільше хоче спати.Тобто велика ймовірність закемаріть самому або зловити прикрити на секунду очі водія із зустрічною.
Ну а п’ята помилка полягає в тому, що вночі чоловік неправильно оцінює швидкість і відстань до автомобілів. Через світла фар здається, що машина далеко, але в дійсності вона близько. Така ілюзія страшна як при обгонах, так і при наближенні до фури. При цьому водієві може не вдасться вчасно зупинитися через вогкість і слизькості дороги.Результат – машина під’їжджає під фуру. При таких аваріях подушки безпеки не рятують.
А ще одна порада, який хочеться дати всім, хто їздить вночі – виспіться. Це дуже важливо. Якщо немає можливості виспатися перед нічною поїздкою, краще її взагалі скасувати.
Пам’ятайте про те, що окомір в темряві працює не так, як днем, а ще про те, що зустрічні машини часто їздять з однією фарою, а попутні з сильно тонованими задніми ліхтарями.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment