Hyundai Palisade, найбільший і люксовий кросовер в лінійці Hyundai, з’явиться в продажу влітку 2019 року. Однак, вже тепер редактори американського сайту Motor1.com отримали можливість провести тест-драйв його прототипу. Про їхні враження про цю новинку ми сьогодні розповімо нашим читачам, передає Аutonews .
Для тестів редактори Motor1.com отримали Palisade в південнокорейської версії з чотирициліндровим 2,2 л турбодизельним двигуном потужністю 200 кінських сил. Такий мотор буде не у всіх країнах. Наприклад, в США замість нього запропонують 3,8 л бензиновий агрегат V6 потужністю 291 к.с. Всі двигуни стануть працювати тільки в 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Повний привід буде доступний в якості опції.
Трьохрядовий Palisade в топової комплектації Limited просто чудовий. Його дизайн не може не подобатися, хоча, звичайно, про смаки як то кажуть, не сперечаються. Пройшли ті часи, коли Hyundai робив кросовери, слідуючи стилістиці німецьких автовиробників. Тепер південнокорейські дизайнери створюватимуть автомобілі з індивідуальним дизайном.
Редактори сайту Motor1.com тестували Hyundai Palisade в Південній Кореї протягом двох днів. Повнорозмірний кросовер проявив себе з найкращої сторони. З ним не було ніяких проблем. Особливої похвали заслужила нова система контролю «сліпих» зон, що опинилася дійсно корисною.
Під час поїздки в салоні було тихо. Здавалося, що працює не дизельний, а бензиновий двигун. Тільки коли вийдеш, починаєш відчувати роботу «дизеля».
За легкому бездоріжжю Palisade їздив впевнено. Відчувалося, що у нього хороші позашляхові здібності. У нього чотири режими руху (Comfort, Eco, Sport, і Smart), а також перемикач режимів «Terrain». Є три режими адаптації до дорожніх умов: Snow (Сніг), Mud (Бруд) і Sand (Пісок).
Салон просторий і сучасний. У ньому відчувається деякий вплив німецьких люксових автовиробників Mercedes-Benz і BMW. Втім, цей вплив мінімально, і воно тільки зробило салон ще краще. Однак, в обробці інтер’єру використаний пластик. Це нагадує, що Palisade не відноситься до категорії люксових кросоверів. Можливо, пластик застосований спеціально, щоб Palisade відрізнявся від люксового кросовера бренду Genesis, який теж скоро має з’явитися в продажу.
Третій ряд сидінь досить просторий, так що там можуть з комфортом розміститися дорослі пасажири, а не тільки діти як у деяких сучасних трьохрядний кросоверів. У сидіння третього ряду легко сідати і вставати з них. Сидіння третього ряду складаються простим натисканням кнопки, збільшуючи багажний відсік.
Редактори сайту Motor1.com впевнені, що Hyundai Palisade, коли він з’явиться у продажу, не буде нічим поступатися своїм конкурентам. При цьому у нього є деякі переваги. Наприклад, більш стильний дизайн.