Categories: Авто

МАЗ запустив у виробництво “вбивцю” Mercedes-Benz Sprinter (Фото)

Share

Як і планувалося, Мінський автомобільний завод в листопаді запустив в Бресті перше серійне виробництво мікроавтобусів і фургонів. Машини повинні бути орієнтовані на внутрішній ринок. Складальне виробництво розгорнули на вільних площах ВАТ «Брестмаш». Проект – спільний, реалізований разом з китайською компанією.

Мікроавтобуси – спільний проект МАЗа з китайською держкомпанією, комплектуючі – імпортні (вироблені в Китаї), але фахівці і технології місцеві. У той же час за місяць до запуску виробництва представники заводу заявляли: «Розглядалися різні варіанти фінансування, в тому числі залучення позикових коштів. Було вирішено робити все своїми силами і ресурсами».

Першим пішов в серійне виробництво пасажирський мікроавтобус МАЗ 281, прототип якого вже пройшов всі необхідні випробування. Довжина новинки становить 6 м, ширина – 2,1 м, висота – 2,8 м, а колісна база – 3,57 м.

Також на збірці – вантажний фургон (крім салону, від мікроавтобуса ніяких відмінностей). Автомобіль має п’ять дверей, включаючи одні зсувні, а всередині передбачені кондиціонер, круїз-контроль, система навігації і магнітола. Мікроавтобус оснащений заднім парктроніком, антиблокувальною системою і електронною системою розподілу гальмівних зусиль. Турбодизельні мотори JAC відносяться до класу Євро-5, мають потужність в 150 к.с., працюють в парі з 6-ступінчастою МКПП.

«Автомобілі вже пройшли процедуру сертифікації, в Бресті їх будуть не тільки збирати, але і тестувати, – кажуть на МАЗі. – Далі під брендом МАЗ машини надійдуть у продаж. Ціна поки не визначена, але в будь-якому випадку це буде значно дешевше популярного Mercedes-Benz Sprinter. Китайські комплектуючі в перспективі замінять білоруські: покришки, двигуни, електрообладнання, обшивку салону. Згідно з планами, до кінця року в Бресті випустять 50 машин (пасажирських і вантажних), а в перспективі – до двох тисяч на рік».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Geely розповіла про найбільш незвичайну опцію кросовера Starship

Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а…

27.04.2024

Volkswagen готує масові скорочення і готовий виплатити до 450 тисяч євро вихідної допомоги

Компанія Volkswagen розглядає скорочення персоналу як один із способів знизити витрати. До 2026 року планують…

27.04.2024

В Україні готують нові правила для вживаних авто: що зміниться

В Україні влада планує змінити правила продажу вживаних транспортних засобів для збільшення надходжень до державного…

27.04.2024

Маленький “Гелендваген”: в Україні продають Suzuki Jimny з тюнінгом у стилі Brabus

Подовжений Suzuki Jimny перетворили на зменшену копію Mercedes G-Class Brabus. Позашляховик кардинально змінився зовні та…

27.04.2024

Компанія Ferrari заробляє на кожній своїй машині у 17 разів більше, ніж Mercedes-Benz

У 2023 році компанія Ferrari заробила на кожній проданій машині 118 тисяч євро, показавши найкращий…

27.04.2024

Kia готує новий недорогий кросовер Sportage

Недорогий кросовер Kia Sportage, який має високий попит у всьому світі і суперничає з Toyota…

27.04.2024