Categories: Авто

МАЗ запустив у виробництво “вбивцю” Mercedes-Benz Sprinter (Фото)

Share

Як і планувалося, Мінський автомобільний завод в листопаді запустив в Бресті перше серійне виробництво мікроавтобусів і фургонів. Машини повинні бути орієнтовані на внутрішній ринок. Складальне виробництво розгорнули на вільних площах ВАТ «Брестмаш». Проект – спільний, реалізований разом з китайською компанією.

Мікроавтобуси – спільний проект МАЗа з китайською держкомпанією, комплектуючі – імпортні (вироблені в Китаї), але фахівці і технології місцеві. У той же час за місяць до запуску виробництва представники заводу заявляли: «Розглядалися різні варіанти фінансування, в тому числі залучення позикових коштів. Було вирішено робити все своїми силами і ресурсами».

Першим пішов в серійне виробництво пасажирський мікроавтобус МАЗ 281, прототип якого вже пройшов всі необхідні випробування. Довжина новинки становить 6 м, ширина – 2,1 м, висота – 2,8 м, а колісна база – 3,57 м.

Також на збірці – вантажний фургон (крім салону, від мікроавтобуса ніяких відмінностей). Автомобіль має п’ять дверей, включаючи одні зсувні, а всередині передбачені кондиціонер, круїз-контроль, система навігації і магнітола. Мікроавтобус оснащений заднім парктроніком, антиблокувальною системою і електронною системою розподілу гальмівних зусиль. Турбодизельні мотори JAC відносяться до класу Євро-5, мають потужність в 150 к.с., працюють в парі з 6-ступінчастою МКПП.

«Автомобілі вже пройшли процедуру сертифікації, в Бресті їх будуть не тільки збирати, але і тестувати, – кажуть на МАЗі. – Далі під брендом МАЗ машини надійдуть у продаж. Ціна поки не визначена, але в будь-якому випадку це буде значно дешевше популярного Mercedes-Benz Sprinter. Китайські комплектуючі в перспективі замінять білоруські: покришки, двигуни, електрообладнання, обшивку салону. Згідно з планами, до кінця року в Бресті випустять 50 машин (пасажирських і вантажних), а в перспективі – до двох тисяч на рік».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

3 показники панелі приладів, яким водіям не варто довіряти

Панель приладів автомобіля служить для інформування водіїв про стан різних систем транспортного засобу. Всі власники…

26.12.2024

Що може статися з електромобілем у далекій поїздці: типові проблеми

Електромобілі впевнено входять у наше життя, але їхнє використання для далеких поїздок залишається викликом. Хоча…

26.12.2024

Автомеханік попередив про ризики запуску двигуна автомобіля з штовхача

Механіки попереджають: запуск автомобіля з штовхача може призвести до дорогого ремонту, особливо у випадку із…

26.12.2024

GM запатентувала підголовник з інтегрованими ручками для автомобілів

General Motors представила унікальну розробку - підголовник із вбудованими ручками, спрямовану на покращення комфорту та…

26.12.2024

Не тільки влітку: чому в автомобілі кондиціонер варто вмикати взимку

Багато автомобілістів вважають, що кондиціонер у машині потрібен лише для охолодження салону у спекотні літні…

26.12.2024

Перехід до нового: Dacia Bigster Coupe замінить Renault Arkana

Навесні минулого року Renault прийняла рішення позбавитися кросовера Renault Arkana. Купе-подібний «паркетник», який дебютував як…

26.12.2024