Categories: Авто

МАЗ запустив у виробництво “вбивцю” Mercedes-Benz Sprinter (Фото)

Share

Як і планувалося, Мінський автомобільний завод в листопаді запустив в Бресті перше серійне виробництво мікроавтобусів і фургонів. Машини повинні бути орієнтовані на внутрішній ринок. Складальне виробництво розгорнули на вільних площах ВАТ «Брестмаш». Проект – спільний, реалізований разом з китайською компанією.

Мікроавтобуси – спільний проект МАЗа з китайською держкомпанією, комплектуючі – імпортні (вироблені в Китаї), але фахівці і технології місцеві. У той же час за місяць до запуску виробництва представники заводу заявляли: «Розглядалися різні варіанти фінансування, в тому числі залучення позикових коштів. Було вирішено робити все своїми силами і ресурсами».

Першим пішов в серійне виробництво пасажирський мікроавтобус МАЗ 281, прототип якого вже пройшов всі необхідні випробування. Довжина новинки становить 6 м, ширина – 2,1 м, висота – 2,8 м, а колісна база – 3,57 м.

Також на збірці – вантажний фургон (крім салону, від мікроавтобуса ніяких відмінностей). Автомобіль має п’ять дверей, включаючи одні зсувні, а всередині передбачені кондиціонер, круїз-контроль, система навігації і магнітола. Мікроавтобус оснащений заднім парктроніком, антиблокувальною системою і електронною системою розподілу гальмівних зусиль. Турбодизельні мотори JAC відносяться до класу Євро-5, мають потужність в 150 к.с., працюють в парі з 6-ступінчастою МКПП.

«Автомобілі вже пройшли процедуру сертифікації, в Бресті їх будуть не тільки збирати, але і тестувати, – кажуть на МАЗі. – Далі під брендом МАЗ машини надійдуть у продаж. Ціна поки не визначена, але в будь-якому випадку це буде значно дешевше популярного Mercedes-Benz Sprinter. Китайські комплектуючі в перспективі замінять білоруські: покришки, двигуни, електрообладнання, обшивку салону. Згідно з планами, до кінця року в Бресті випустять 50 машин (пасажирських і вантажних), а в перспективі – до двох тисяч на рік».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Глава Lamborghini поділився секретами майбутнього гібридного кросовера Urus

Lamborghini, відома своєю розкішшю та ексклюзивністю, переживає справжній розквіт, і ключову роль у цьому успіху…

20.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA не отримає двигуни від Geely

Mercedes-Benz розповів про моторну гамму нового CLA - седан отримає три гібридні силові установки та…

20.11.2024

Автоелектрик розповів, чому заборонено залишати зарядні пристрої в машині

Більшість автовласників використовує прикурювач автомобіля для підзарядки своїх гаджетів. При цьому вони не замислюються, чому…

20.11.2024

Правоохоронці пояснили, коли не потрібно викликати поліцію після аварії

Не всі аварії потребують поліцію, і це насправді круто, бо можна обійтися без зайвого головного…

20.11.2024

BMW M2 отримала 1500-сильний двигун та систему повного приводу (ФОТО)

В Англії побудували один із найекстремальніших варіантів нового BMW M2. Щоб зрозуміти рівень, достатньо знати,…

20.11.2024

4 простих поради для безпечної їзди в дощ і по калюжах

Ось і знову сезон дощів і снігів. Всі ми знаємо, як це — не найкраща…

20.11.2024