Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% “про всяк випадок” і залишають підключеними надовго. Проблема в тому, що верхня частина шкали заряду – приблизно від 80% до 100% – створює більше тепла та стрес для елементів батареї. Висока напруга і температура прискорюють утворення мікроушкоджень, через які акумулятор поступово втрачає ефективність.
Ще одна шкідлива звичка – залишати авто на зарядці днями. Навіть коли зарядка формально зупиняється, рівень заряду трохи просідає, особливо у спеку, і зарядник знову доводить його до 100%. Так виникають короткі мікроцикли на максимальному рівні, що особливо шкідливо для батареї.
Важливий і тип акумулятора. NMC (нікель-марганець-кобальт) чутливіші до постійного повного заряду, тоді як LFP (літій-залізо-фосфат) переносить повні зарядки спокійніше і іноді потребує їх для калібрування. Проте навіть для LFP не варто зловживати тривалим перебуванням на 100%.
Для щоденного використання, особливо у місті, оптимальніше тримати заряд у “середньому” діапазоні – частіше заряджати до 80-90%, не доводити до 0% і не залишати авто підключеним без потреби. Така проста звичка реально продовжує ресурс батареї.
Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…
Європейський Союз може надати п'ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших…
Штутгартський автовиробник має колосальний досвід у створенні двигунів, і зрівнятися з ним можуть лише окремі…
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Leave a Comment