Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо машина не оснащена шипованою гумою. На льоду автомобіль починає крутити або його може відвести в бік, що відразу призводить до часткової втрати контролю. У такій ситуації головний крок значно знизити швидкість, але без використання педалі гальма.
Експерт наголошує, що навіть система ABS не здатна ефективно допомогти на гладкому льоду. Щоб зберегти зчеплення та стабільність, водію потрібно відпустити педаль газу, залишивши колеса пов’язаними з двигуном, та плавно зменшити швидкість до безпечних значень. Подібний прийом дозволяє уникнути блокування коліс та різкого занесення, що особливо важливо взимку.
Для тих, хто міркує, яке авто краще вибирає зчеплення взимку і як підвищити безпеку, ця порада універсальна: керування починається з правильних дій водія, а не лише з технологій. Просте правило – менше дій, більше плавності – справді рятує на зимовій дорозі.
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…
Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…
Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…
Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…
Ще недавно ідея, що китайські автовиробники можуть відкрито кинути виклик європейським брендам, виглядала малоймовірною, але…
Leave a Comment