Categories: Авто

Як майстри СТО дурять недосвідчених автовласників

Майстри СТО виманюють у клієнтів на 20-30% більше грошей, ніж коштує реальний ремонт автомобіля, помітили у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

Ремонтники роблять це за різними схемами й у майстернях абсолютно всіх класів — від гаражних до станцій міжнародних компаній..

“Найбільше переплачують за ремонт водії-початківці й жінки. Перших автомайстри визначають одразу”, – розповідає автоексперт Микола Руденко.

У великих автосервісах за найменшої неполадки пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати ненові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.

У гаражних майстернях здебільшого можуть зумисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, аби потім встановити свою за більшу вартість.

“Якщо говорити про проходження технічного огляду, який роблять кожні 10-15 тисяч кілометрів, то у крутих автосервісах прийнято неповністю міняти масло. Водій все одно не перевірить, повністю замінили чи ні. За діагнозтику електроніки також не соромляться брати гроші. Свічки запалювання можуть поміняти на поношені, але в кращому стані. Повітряний фільтр не змінюють, а тільки продувають компресором”, – каже колишній автослюсар Олександр Кошилець.

Найбільше наживаються на діагнозтиці й ремонті ходової частини.

“Для більшості водіїв ходова частина — це чорний ящик. Якщо по дисках видно, що подряпані й м’яті, значить власник ям не минає. А значить можна говорити про заміну стійки стабілізатора та рульового накінечника. Це 200-700 гривень, залежно від марки автомобіля. При цьому в порядку речей є установка старих деталей”, – зазначає він.

Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей.

“Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління. За це беруть від 700 гривень”, – говорить Олександр.

Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не зніматимуть.

“Це найчастіше стосується зйомки дверей і скла. Так на порожньому місці заробляють 500-600 гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть розпилити лише над фарбою, а візьмуть гроші за її пофарбування, підготовку до цього, підбір фарби й полірування. Таке буває, коли вдарене одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, аби свіжопофарбована деталь не була помітною”, – каже спеціаліст.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому пістолет на АЗС відключається раніше до повного наповнення бака

Багато водіїв помічали на АЗС, що пістолет для заправки раптово відключається, хоча бак ще не…

08.12.2025

Mercedes-Benz представив електричний кросовер GLB другого покоління

Mercedes-Benz повністю оновив кросовер GLB: друге покоління стало електричним і отримало значний технологічний апгрейд. Дизайн…

08.12.2025

У СТО роз’яснили, чи правда, що акумулятор не заряджається на низьких обертах

Акумулятор автомобіля заряджається завдяки генератору, який перетворює механічну енергію двигуна на електричний струм, тому процес…

08.12.2025

ЄС може пом’якшити заборону на продаж авто з ДВЗ після 2035 року

У Європі знову обговорюють майбутнє машин із двигунами внутрішнього згоряння. Хоча раніше ЄС планував повністю…

08.12.2025

Експерти оцінили реальну довговічність Nissan X-Trail

Nissan X-Trail, відомий у Північній Америці як Rogue, уже багато років залишається однією з ключових…

08.12.2025

BMW запатентувала систему проти п’яного водіння на базі цифрового ключа

BMW запропонувала сучасний спосіб боротьби з проблемою керування в нетверезому стані, використовуючи можливості цифрових ключів…

07.12.2025