Categories: Авто

Як майстри СТО дурять недосвідчених автовласників

Майстри СТО виманюють у клієнтів на 20-30% більше грошей, ніж коштує реальний ремонт автомобіля, помітили у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

Ремонтники роблять це за різними схемами й у майстернях абсолютно всіх класів — від гаражних до станцій міжнародних компаній..

“Найбільше переплачують за ремонт водії-початківці й жінки. Перших автомайстри визначають одразу”, – розповідає автоексперт Микола Руденко.

У великих автосервісах за найменшої неполадки пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати ненові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.

У гаражних майстернях здебільшого можуть зумисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, аби потім встановити свою за більшу вартість.

“Якщо говорити про проходження технічного огляду, який роблять кожні 10-15 тисяч кілометрів, то у крутих автосервісах прийнято неповністю міняти масло. Водій все одно не перевірить, повністю замінили чи ні. За діагнозтику електроніки також не соромляться брати гроші. Свічки запалювання можуть поміняти на поношені, але в кращому стані. Повітряний фільтр не змінюють, а тільки продувають компресором”, – каже колишній автослюсар Олександр Кошилець.

Найбільше наживаються на діагнозтиці й ремонті ходової частини.

“Для більшості водіїв ходова частина — це чорний ящик. Якщо по дисках видно, що подряпані й м’яті, значить власник ям не минає. А значить можна говорити про заміну стійки стабілізатора та рульового накінечника. Це 200-700 гривень, залежно від марки автомобіля. При цьому в порядку речей є установка старих деталей”, – зазначає він.

Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей.

“Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління. За це беруть від 700 гривень”, – говорить Олександр.

Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не зніматимуть.

“Це найчастіше стосується зйомки дверей і скла. Так на порожньому місці заробляють 500-600 гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть розпилити лише над фарбою, а візьмуть гроші за її пофарбування, підготовку до цього, підбір фарби й полірування. Таке буває, коли вдарене одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, аби свіжопофарбована деталь не була помітною”, – каже спеціаліст.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що потрібно зробити після покупки нового автомобіля

Купівля нового автомобіля - це не лише оформлення документів і отримання автоцивілки. Щоб зберегти його…

04.09.2025

Що скорочує ресурс двигуна та як його подовжити

Ресурс двигуна внутрішнього згоряння безпосередньо впливає на надійність усього автомобіля. Кожен запуск запалювання стає справжнім…

04.09.2025

Dacia оновила гібридний Duster, зробивши його потужнішим

Renault представила оновлену румунську версію Duster, яка з листопада 2025 року з'явиться на ринку з…

04.09.2025

Автоінструктор назвав типові помилки новачків, що шкодять авто

Кількість автолюбителів в Україні зростає, а новачки часто допускають типові помилки через недостатній досвід: у…

04.09.2025

Новий BMW X5 отримає одразу п’ять варіантів силових установок

BMW продовжує розвивати напрямок, який більшість автовиробників давно поставили на паузу. Німці готують до серійного…

04.09.2025

Новий електричний Porsche Cayenne отримав індуктивну систему зарядки

Porsche готує до випуску повністю електричну версію Cayenne 2026, яка отримає сучасну індуктивну систему зарядки.…

04.09.2025