Categories: Авто

Як майстри СТО дурять недосвідчених автовласників

Майстри СТО виманюють у клієнтів на 20-30% більше грошей, ніж коштує реальний ремонт автомобіля, помітили у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

Ремонтники роблять це за різними схемами й у майстернях абсолютно всіх класів — від гаражних до станцій міжнародних компаній..

“Найбільше переплачують за ремонт водії-початківці й жінки. Перших автомайстри визначають одразу”, – розповідає автоексперт Микола Руденко.

У великих автосервісах за найменшої неполадки пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати ненові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.

У гаражних майстернях здебільшого можуть зумисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, аби потім встановити свою за більшу вартість.

“Якщо говорити про проходження технічного огляду, який роблять кожні 10-15 тисяч кілометрів, то у крутих автосервісах прийнято неповністю міняти масло. Водій все одно не перевірить, повністю замінили чи ні. За діагнозтику електроніки також не соромляться брати гроші. Свічки запалювання можуть поміняти на поношені, але в кращому стані. Повітряний фільтр не змінюють, а тільки продувають компресором”, – каже колишній автослюсар Олександр Кошилець.

Найбільше наживаються на діагнозтиці й ремонті ходової частини.

“Для більшості водіїв ходова частина — це чорний ящик. Якщо по дисках видно, що подряпані й м’яті, значить власник ям не минає. А значить можна говорити про заміну стійки стабілізатора та рульового накінечника. Це 200-700 гривень, залежно від марки автомобіля. При цьому в порядку речей є установка старих деталей”, – зазначає він.

Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей.

“Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління. За це беруть від 700 гривень”, – говорить Олександр.

Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не зніматимуть.

“Це найчастіше стосується зйомки дверей і скла. Так на порожньому місці заробляють 500-600 гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть розпилити лише над фарбою, а візьмуть гроші за її пофарбування, підготовку до цього, підбір фарби й полірування. Таке буває, коли вдарене одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, аби свіжопофарбована деталь не була помітною”, – каже спеціаліст.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025

Експерти назвали, головні правила керування авто на слизькій дорозі

Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…

25.10.2025