Сучасні автовиробники часто поєднують нові технології зі старими перевіреними рішеннями. У багатьох недорогих авто багато електроніки, але фахівці наголошують: важлива не кількість систем, а реальна надійність. Перекупники кажуть, що багато брендів навмисно використовують двигуни, які давно відомі своєю довговічністю.
Одними з найнадійніших вважають мотори Toyota. Наприклад, Corolla отримала таку репутацію завдяки атмосферним двигунам 1ZR-FE та 4ZR-FE, які можуть проходити понад 450 тис. км без серйозних поломок. Також добре себе показали Hyundai Solaris і Kia Rio з двигунами G4LC і G4FG – останній здатен працювати до 350 тис. км без капремонту.
Свою надійність довів і 2,5-літровий Toyota 2AR-FE з системою VVT-i, який ставили на Camry та RAV4. Дуже витривалим є й двигун 1ZZ, який використовували не лише в Corolla, а й у Pontiac Vibe та спортивному Lotus Elise.
Серед інших надійних моторів виділяють Honda B-Series із системою VTEC – вони економні на низах і потужні на високих обертах. Їх ставили на Civic, Integra, CRX та багато інших авто. Не менш відомий і великий V8 2UZ-FE для Toyota Land Cruiser та Lexus LX: при правильному догляді він може працювати понад мільйон кілометрів. Усі ці двигуни стали прикладом справжньої довговічності для тих, кому важлива максимальна надійність і мінімальні витрати.
Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Leave a Comment