Багато водіїв перестали прогрівати двигун після довгого простою, бо чули різні поради в інтернеті. На перший погляд у цьому немає нічого страшного, але через 100-150 тисяч кілометрів можуть з’явитися серйозні й дорогі поломки.
Навіть сучасні бензинові та дизельні двигуни потрібно трохи прогрівати. Під час прогріву масло розподіляється по системі та виходить на робочу температуру, забезпечуючи нормальне мастило й охолодження. Це важливо і для коробки передач – її масло теж повинно прогрітися, але коробка гріється вже під час руху, тому перші кілометри не можна давати велике навантаження.
Зазвичай вистачає 5-7 хвилин узимку при сильному морозі і 2-3 хвилини влітку. Орієнтуватися можна і за тахометром – коли оберти знижуються, можна їхати.
Але гріти сучасні авто по 10-15 хвилин шкідливо. На холостому ходу паливо згорає не повністю, утворюється нагар, швидше зношується ремінь ГРМ – це може привести до ремонту вже на пробігу 80-90 тисяч км.
Взимку не варто відразу вмикати піч на максимум – це охолоджує мотор і затягує прогрів. Обігрів салону потрібно додавати поступово або взагалі почати прогрів уже в русі – так салон нагріється швидше.
Сімейні люди практично повністю переключили свою увагу із сегменту мінівенів на кросовери. Такі автомобілі мають…
У сегменті сімейних автомобілів покупці дедалі частіше звертають увагу на кросовери, адже саме вони пропонують…
У 2023 році Mercedes-Benz анонсував новий позашляховик, який стане компактним варіантом легендарного G-Class. З того…
Автовиробники постійно оснащують свої моделі новими технологіями, які позиціонують як "інновації" та "прориви", змушуючи покупців…
Subaru of America представила повністю електричний позашляховик Trailseeker 2026 року. Модель отримала повний привід, потужну…
Деякі іномарки можуть здивувати не тільки комфортом, а й дуже дорогим обслуговуванням. Навіть якщо машина…
Leave a Comment