Багато водіїв перестали прогрівати двигун після довгого простою, бо чули різні поради в інтернеті. На перший погляд у цьому немає нічого страшного, але через 100-150 тисяч кілометрів можуть з’явитися серйозні й дорогі поломки.
Навіть сучасні бензинові та дизельні двигуни потрібно трохи прогрівати. Під час прогріву масло розподіляється по системі та виходить на робочу температуру, забезпечуючи нормальне мастило й охолодження. Це важливо і для коробки передач – її масло теж повинно прогрітися, але коробка гріється вже під час руху, тому перші кілометри не можна давати велике навантаження.
Зазвичай вистачає 5-7 хвилин узимку при сильному морозі і 2-3 хвилини влітку. Орієнтуватися можна і за тахометром – коли оберти знижуються, можна їхати.
Але гріти сучасні авто по 10-15 хвилин шкідливо. На холостому ходу паливо згорає не повністю, утворюється нагар, швидше зношується ремінь ГРМ – це може привести до ремонту вже на пробігу 80-90 тисяч км.
Взимку не варто відразу вмикати піч на максимум – це охолоджує мотор і затягує прогрів. Обігрів салону потрібно додавати поступово або взагалі почати прогрів уже в русі – так салон нагріється швидше.
Після придбання або розмитнення автомобіля власник зобов'язаний зареєструвати його. Законодавство України чітко встановлює строки та…
Витрати палива залишаються однією з головних статей витрат для автовласників, тому варто звертати увагу на…
Очолив рейтинг найнадійніших сімейних кросоверів Mazda CX-30 2025 року, яка отримала від Національного управління безпеки…
З 1 січня в Україні починають діяти нові правила ввезення автомобілів, ключовою зміною яких стане…
Взимку поїздки автомобілем потребують особливої підготовки, адже холод, сніг і далекі відстані можуть ускладнити навіть…
Зимова дорога не терпить різких рухів, адже саме вони найчастіше стають причиною занесення. Автоексперти наголошують,…
Leave a Comment