Європейські автовиробники активно працюють над тим, щоб збільшити запас ходу електромобілів. Причина проста: великі батареї дорогі, і покупці не завжди готові переплачувати. Наприклад, у Mercedes є опція більш ємної батареї, але її рідко замовляють через високу ціну.
Щоб обійти цю проблему, бренди шукають альтернативи. Renault і Volkswagen тестують нові силові установки, а BMW повертається до гібридних систем EREV. Раніше невеликий бензиновий двигун у i3 Rex дозволяв проїхати до 300 км, тепер BMW розглядає схожий варіант для великих електромобілів, таких як i7 чи iX7, де двигун працює як генератор і підключається на дальніх маршрутах.
Подолати 1000 км на одному заряді складно і дорого, тому комбіновані системи – електромотор плюс ДВС-генератор – виглядають розумним компромісом. Преміальні авто з таким рішенням будуть затребувані в Європі, США та Азії. Mercedes вже пропонує батареї на 1200 км, але їхня ціна поки невідома. Головне – пам’ятати, що навіть просунута автономія не звільняє від необхідності заправляти генератор.
Водій зобов'язаний вийти з автомобіля лише у випадках, коли поліцейський має для цього законні підстави.…
Volkswagen продовжує інтригувати китайський ринок великим електричним кросовером ID.Unyx 08, який надійде у продаж наступного…
Перевірити якість склоомиваючої незамерзаючої рідини досить просто і не потребує спеціального обладнання: достатньо взяти невелику…
В інтернеті часто поширюються відео про пожежі електромобілів, що створює враження, ніби вони небезпечніші за…
Зима - справжнє випробування для власників дизельних авто: двигун на важкому паливі прогрівається повільніше, ніж…
Компактні преміальні кросовери вирізняються поєднанням привабливого дизайну, якісних матеріалів салону, сучасних функцій та високої залишкової…
Leave a Comment