Спочатку кросоверами (CUV – Crossover Utility Vehicle) називали компактні моделі на легковій платформі з підвищеним кліренсом. Сьогодні виділяють чотири класи кросоверів – від субкомпактних до повнорозмірних. Найпопулярнішими залишаються субкомпактні (довжина 4-4,4 м). На нашому ринку таких моделей у 2015-2017 роках було небагато, а якщо виключити повністю передньопривідні “підняті хетчбеки”, вибір ще менший.
Життєстійкість оцінюється за ресурсом ключових компонентів: кузова, двигуна та трансмісії. Корозія у віці 8-10 років проявляється практично у всіх автомобілів, а лідерами проблем із корозією є китайські моделі. Серед двигунів найслабші – турбо з прямим упорскуванням, а серед трансмісій – варіатори. Механічні коробки та роботизовані КПП при правильному обслуговуванні служать довше.
Nissan Qashqai має довжину 4377 мм, кліренс 200 мм і багажник об’ємом 430 літрів. Найбільш проблемними виявляються варіатори JF015E/JF016E та турбомотор 1.2, тоді як оптимальним варіантом вважається дволітровий атмосферний двигун у поєднанні з МКП і переднім приводом, який здатний проходити до 250 тисяч кілометрів. Захист від корозії у Qashqai на доброму рівні, хоча слабкі місця є у підшипниках маточок, задніх амортизаторах та рульовій рейці.
Opel Mokka має довжину 4278 мм, кліренс 190 мм і багажник об’ємом 356 літрів. Найбільш надійним вважається атмосферний мотор 1.8 у поєднанні з переднім приводом і механічною коробкою передач. Слабкі місця автомобіля – термонавантажені турбомотори, підвіска, чутлива до нерівностей дороги, а муфта повного приводу швидко перегрівається.
Skoda Yeti має довжину 4222 мм, кліренс 180 мм та багажник об’ємом 405 літрів. Найкращим вибором вважається атмосферний мотор 1.6 у поєднанні з переднім приводом і гідроавтоматом AQ250. Основні слабкі місця – корозія колісних арок та дверей, а також дрібні проблеми з електрикою.
Ford EcoSport має довжину 4325 мм, кліренс 200 мм і багажник об’ємом 354 літри. Надійними варіантами вважаються модифікації з моторами 1.6 та 2.0 у поєднанні з механічною коробкою передач і переднім або повним приводом. Основні недоліки – роботизована коробка PowerShift потребує регулярної заміни зчеплення, а реальний об’єм багажника менший за заявлений.
Renault Duster має довжину 4315 мм, кліренс 205 мм і багажник об’ємом 408 літрів. Оптимальними агрегатами вважаються бензинові атмосферні мотори 1.6 та 2.0 або дизель 1.5 у поєднанні з механічною коробкою передач. До слабких місць належать недостатній захист днища від корозії та недорогі матеріали оздоблення салону.
Hyundai Creta має довжину 4270 мм, кліренс 190 мм і багажник об’ємом 402 літри. Для неї доступні атмосферні мотори 1.6 та 2.0 з гідроавтоматом або механічною коробкою передач. Підвіска загалом надійна, однак слабкими місцями є стійки стабілізатора, а при недбалому обслуговуванні можливі задирки та підвищене споживання масла.
Suzuki Vitara має довжину 4175 мм, кліренс 185 мм і багажник об’ємом 375 літрів. Найнадійніші агрегати – атмосферний 1.6 і турбований 1.4, обидва здатні проходити 250-300 тисяч км. Коробки передач представлені механічною та автоматичною Aisin TF-71SC/TF-73SC. Автомобіль відзначається простою конструкцією, високою надійністю та гарною корозійною стійкістю.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment