Mercedes-Benz детально представила стратегію обслуговування та заміни батарей у своїх електромобілях. Компанія заявляє, що високовольтні акумулятори розраховані на весь термін служби авто за нормальної експлуатації, хоча точну кількість років не уточнюють. Гарантійні умови залежать від моделі: для EQS та EQE – до 10 років або 250 тис. км, для EQA, EQB, EQC та інших – 8 років або 160 тис. км.
Якщо ємність батареї падає нижче 70%, Mercedes пропонує ремонт або заміну окремого модуля, а за потреби – встановлення відновленого акумулятора. Компанія розвиває сервіси глибокої діагностики, модульного ремонту та централізованого відновлення батарей, а також інвестує в переробку з поверненням до 96% матеріалів. Такий підхід дозволяє знизити експлуатаційні витрати та підвищити доступність обслуговування.
Mercedes також підтверджує впровадження двосторонньої зарядки V2H та V2G з 2026 року, але відмовляється від V2L через конструкційні обмеження. Компанія не підтримує ідею швидкої заміни батарей, роблячи ставку на розвиток потужної зарядної інфраструктури. Бренд орієнтований на тривалий термін служби електромобілів, хоча точні прогнози на 30-40 років не надаються.
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Платформа Consumer Reports, спираючись на результати власних досліджень і опитування власників автомобілів, оприлюднила добірку найнадійніших…
Розмова про економічність зазвичай швидко зводиться до електромобілів, однак у цьому випадку увага навмисно зосереджена…
Підготовка до дебюту оновленого седана Mercedes-Benz S-Class (W223) триває активно. Нещодавно в мережі з'явилися фотографії…
Переобладнання фар автомобіля регулюється пунктом 31.4.7 ПДР, який забороняє встановлювати світлові прилади, не передбачені виробником.…
Спільне підприємство FAW Toyota анонсувало фестиваль Corolla Day для власників Toyota Corolla 2025, який відбудеться…
Leave a Comment