Стояночне гальмо – важлива частина автомобіля, але зараз класичний “ручник” майже повністю витіснений електронним. Деякі водії взимку його не використовують, інші – без проблем. Розберімося.
Класичний ручник працює через троси, що блокують задні колеса колодками. Раніше була рекомендація не ставити авто на ручник узимку: при відлигах і заморозках конструкція могла намокнути та примерзнути, колеса блокувалися, а відігріти гальма було важко.
Сьогодні ситуація змінилася. Сучасні колодки швидко висихають, а дискові гальма ззаду та конструкції з “різьбовим” поршнем практично не примерзають. Електронне гальмо стоянки активується натисканням кнопки і теж не створює проблем узимку.
Відмовитися від ручника варто власникам старих авто з барабанними гальмами або якщо електронний “ручник” працює на барабанну систему. В інших випадках, включаючи дискові та сучасні механічні системи, боятися примерзання не потрібно – ручник безпечний у будь-яку погоду.
Новий електричний кросовер Volkswagen ID.Cross активно проходить дорожні випробування і готується до серійного виробництва. Модель…
У сегменті компактних універсалів у Європі може з'явитися новий конкурент Skoda Octavia Combi. Румунський бренд…
Аналітики iSeeCars проаналізували понад 2,6 млн оголошень про продаж нових автомобілів у США та виявили,…
Експерти порталу HotCars назвали найнадійніші автомобілі Mercedes-Benz. Перше місце несподівано посів великий кросовер GL-Class у…
13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…
BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…
Leave a Comment