Стояночне гальмо – важлива частина автомобіля, але зараз класичний “ручник” майже повністю витіснений електронним. Деякі водії взимку його не використовують, інші – без проблем. Розберімося.
Класичний ручник працює через троси, що блокують задні колеса колодками. Раніше була рекомендація не ставити авто на ручник узимку: при відлигах і заморозках конструкція могла намокнути та примерзнути, колеса блокувалися, а відігріти гальма було важко.
Сьогодні ситуація змінилася. Сучасні колодки швидко висихають, а дискові гальма ззаду та конструкції з “різьбовим” поршнем практично не примерзають. Електронне гальмо стоянки активується натисканням кнопки і теж не створює проблем узимку.
Відмовитися від ручника варто власникам старих авто з барабанними гальмами або якщо електронний “ручник” працює на барабанну систему. В інших випадках, включаючи дискові та сучасні механічні системи, боятися примерзання не потрібно – ручник безпечний у будь-яку погоду.
Стояночне гальмо - важлива частина автомобіля, але зараз класичний "ручник" майже повністю витіснений електронним. Деякі…
Купівля авто з пробігом потребує обережності, адже на цьому ринку багато шахраїв. Перший сигнал -…
Використання покажчиків повороту є обов'язковим елементом безпечного керування транспортним засобом. Водій має завчасно повідомляти інших…
21 листопада 2025 року на автосалоні в Гуанчжоу компанія SAIC-Volkswagen представила нову продуктову лінійку під…
Наприкінці листопада презентували новий Toyota RAV4 2026, створений разом із FAW. На ринок вийшло шість…
Верховна Рада розглядає законопроєкт, який може суттєво змінити правила керування автомобілем для водіїв старшого віку.…
Leave a Comment