Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса. Зазвичай обирають гуму, рекомендовану виробником, але іноді виникає потреба змінити параметри – і це впливає на керованість, комфорт і прохідність авто.
Низькопрофільні шини (висота профілю 20-45 мм) роблять машину ефектнішою та покращують керованість, але зменшують кліренс і комфорт – на нерівностях відчуваються всі удари. Високий профіль, навпаки, забезпечує м’якшу їзду, краще зчеплення на слизьких дорогах, але погіршує стійкість у поворотах.
Діаметр колеса впливає на динаміку та кліренс. Більші колеса покращують прохідність, але знижують прискорення, адже для розгону потрібно більше потужності.
Ширина протектора визначає площу контакту з дорогою. Ширші шини покращують зчеплення, але можуть трохи зменшити динаміку.
Загалом, вибираючи гуму, важливо дотримуватися балансу між зовнішнім виглядом, комфортом і поведінкою авто на дорозі.
З початку цього року Mitsubishi тестує на дорогах загального користування новий позашляховик, який вважають наступником…
Тиск у шинах задає завод-виробник, водій лише дотримується рекомендацій. Взимку через перепади температур (від +5…
При виборі вживаного автомобіля важливо враховувати не лише витрату палива та надійність, а й майбутні…
Опитування серед 26 тисяч власників електромобілів виявило проблеми з зарядною інфраструктурою та вплив поширених міфів…
Consumer Reports опублікував новий рейтинг надійності кросоверів на основі опитування 300 000 власників, і результати…
Неправильно встановлені зимові шини зі спрямованим протектором можуть стати причиною аквапланування, розвороту автомобіля та занесення…
Leave a Comment