Під час вибору шин водії часто зважають на ширину протектора, висоту профілю та діаметр колеса. Зазвичай обирають гуму, рекомендовану виробником, але іноді виникає потреба змінити параметри – і це впливає на керованість, комфорт і прохідність авто.
Низькопрофільні шини (висота профілю 20-45 мм) роблять машину ефектнішою та покращують керованість, але зменшують кліренс і комфорт – на нерівностях відчуваються всі удари. Високий профіль, навпаки, забезпечує м’якшу їзду, краще зчеплення на слизьких дорогах, але погіршує стійкість у поворотах.
Діаметр колеса впливає на динаміку та кліренс. Більші колеса покращують прохідність, але знижують прискорення, адже для розгону потрібно більше потужності.
Ширина протектора визначає площу контакту з дорогою. Ширші шини покращують зчеплення, але можуть трохи зменшити динаміку.
Загалом, вибираючи гуму, важливо дотримуватися балансу між зовнішнім виглядом, комфортом і поведінкою авто на дорозі.
З настанням холодів українським водіям варто подбати про сезонну зміну шин - літню гуму потрібно…
У Китаї готуються запровадити нові правила, які можуть змінити звички власників швидких авто, особливо електрокарів.…
Лакофарбове покриття автомобіля - це як шкіра людини: воно першим захищає кузов від пошкоджень. Навіть…
Компанія Dacia представила оновлену Sandero і версію Stepway. Після рестайлінгу модель отримала нові двигуни і…
Багато водіїв щоранку запускають двигун і чекають, поки стрілка температури підніметься, бо ще з часів…
Навіть досвідчені водії в Україні нерідко потрапляють у неприємні ситуації на дорозі. Причина - постійні…
Leave a Comment