Експерти пояснили, чому гібриди не потрібно прогрівати перед поїздкою

Час читання: < 1 хв.
Експерти пояснили, чому гібриди не потрібно прогрівати перед поїздкою

Експерти наголошують, що сучасні гібриди не потребують прогрівання перед поїздкою. Єдиним винятком може бути сильний мороз, коли система самостійно підігріває батарею та салон. Прогрівання двигуна на холостому ходу лише знижує ефективність, витрачає енергію й не дає жодної користі.

Раніше водіям радили “дати мотору прогрітися”, однак для сучасних гібридів ця порада втратила актуальність. Сучасні двигуни та мастильні матеріали забезпечують повноцінне змащення вже за кілька секунд після запуску, тому затримка перед рухом не має сенсу. Навпаки, робота на холостому ходу лише зменшує паливну економічність і швидше розряджає батарею.

Реклама

У морозну погоду гібриди діють інакше. За низьких температур ємність акумулятора зменшується, тому автомобілі обладнані системами підігріву батареї та розумним керуванням тепловими потоками. Вони автоматично доводять акумулятор до робочої температури одразу після запуску.

Фахівці радять у зимовий період прогрівати салон, поки машина під’єднана до електромережі – це допомагає зберегти заряд і збільшити запас ходу. Найкраще використовувати підігрів сидінь і керма, оскільки це споживає менше енергії, ніж повне обігрівання салону. У plug-in гібридів термоконтур може підігрівати не лише салон, а й батарею ще до виїзду, що підвищує ефективність роботи всієї системи.

Сьогодні гібридні технології остаточно довели, що прогрівання автомобіля – пережиток минулого. Головне – контролювати заряд і уникати різких навантажень під час холодного запуску. В іншому ж достатньо просто сісти за кермо, пристебнути ремінь і вирушати в дорогу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення