Авто

Названо 5 бензинових двигунів, відомих своєю надійністю

Автомобільна індустрія постійно розвивається, переходячи від класичних бензинових моторів до турбін, гібридів і електрокарів. Та попри ці зміни, залишаються двигуни, які витримали випробування часом і довели: справжня надійність базується не на маркетингу, а на простоті, якості та продуманій інженерії. У 2025 році експерти видань WhatCar і Motor1 назвали п’ять найнадійніших бензинових двигунів в історії – тих, що досі вважаються еталоном довговічності.

Одним із таких є Toyota 1NZ-FE об’ємом 1,5 літра. Цей 16-клапанний двигун встановлювався на моделі Yaris, Corolla, Prius і Auris і прославився своїм ресурсом понад 500 тисяч кілометрів. Його переваги – ланцюговий привід ГРМ замість ременя, економна витрата палива на рівні 5-6 л/100 км і стійкість до палива невисокої якості. Простота конструкції зробила цей мотор справжнім символом надійності та довговічності.

Не менш відомим є Honda K24A/K24Z об’ємом 2,4 літра. Ці агрегати встановлювалися на Accord, CR-V, Element, Odyssey та Acura, і заслужили репутацію “невбиваних японців”. Вони мають ресурс понад 600 тисяч кілометрів, оснащені системою i-VTEC, що оптимізує фази газорозподілу, забезпечують відмінну тягу на низьких обертах і залишаються стабільними навіть після десятиліть експлуатації.

Справжньою легендою став Toyota 2JZ-GE/2JZ-GTE – 3-літровий двигун, який прославив моделі Supra, Aristo і Crown. Його чавунний блок витримує колосальні навантаження, забезпечує бездоганну збалансованість і вражає запасом міцності. Навіть у стоковій версії 2JZ проходить понад 700 тисяч кілометрів, а за належного догляду може подолати мільйон. Цей мотор став улюбленцем тюнерів у всьому світі, адже витримує до 1000 кінських сил без шкоди для блоку.

Ще один приклад інженерної надійності – Mazda L-серії (L8, LF, L3) з об’ємом від 1,8 до 2,3 літра. Ці атмосферні двигуни, встановлювані на Mazda 3, 6, CX-5 та Ford Fusion, відзначилися тихою роботою, стабільними оборотами й ресурсом до півмільйона кілометрів. Відсутність турбін і простий ланцюговий ГРМ роблять їх зразком довговічності епохи до SkyActiv.

Замикає п’ятірку Nissan QR25DE об’ємом 2,5 літра – справжній “трудяга”, який зустрічається на X-Trail, Altima, Teana, Sentra і Rogue. Він спокійно переносить неякісне паливо, короткі поїздки та легко проходить понад 500 тисяч кілометрів без капітального ремонту. Простота обслуговування і доступні запчастини зробили його одним із найпрактичніших моторів свого часу.

Ці двигуни – приклад того, як класична інженерна школа створює техніку, яка переживає покоління й продовжує надихати навіть у добу електромобілів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota і Lexus відкликають понад мільйон авто через збій камери заднього виду

Toyota і Lexus оголосили про масштабну сервісну кампанію, яка охопила понад мільйон автомобілів, випущених з…

06.11.2025

ТОП-10 опцій автомобілів з минулого, які випередили свій час

Виробники автомобілів вже давно прагнуть привернути увагу споживачів своїми новаторськими рішеннями та функціональністю. Багато сьогоднішніх…

06.11.2025

General Motors готує нові моделі на платформі Alpha 2-2: що очікувати

General Motors активно працює над створенням нових моделей легкових автомобілів, використовуючи універсальну платформу Alpha 2-2.…

06.11.2025

Nissan Juke 2026 вперше помічено під час дорожніх випробувань

Nissan, незважаючи на непрості часи, не зменшує обертів і продовжує дивувати шанувальників свіжими розробками. Нещодавно…

06.11.2025

Названо автомобілі, які найчастіше ламаються після 150 тисяч км

Коли пробіг автомобіля перевищує позначку у 150 тисяч кілометрів, багато власників починають відчувати занепокоєння -…

06.11.2025

Новий Hyundai Santa Fe показали з усіх боків (ФОТО)

Hyundai готується представити оновлену версію свого популярного сімейного кросовера Santa Fe. Цю інформацію підтверджують як…

06.11.2025