Categories: Авто

Як найшвидше прогріти салон автомобіля

Необхідність прогрівати взимку салон авто – з його вкритим інеєм пластиком і «крижаними» сидіннями – щодня вранці псує настрій тисячам автовласників. Але є кілька способів скоротити щоденні прогрівання, передає Твоя МАШИНА.

Існує кілька прийомів, які допомагають значно прискорити прогрів салону автівки після нічної стоянки на морозі. Перший з них полягає в тому, що відразу після запуску двигуна потрібно рушити з місця і їхати по своїх справах. Однак подібний варіант підійде далеко не кожному і не завжди. Багато хто прогріває авто на холостих обертах двигуна. Що ж робити, якщо так хочеться тепла і якнайшвидше? Головне його джерело в машині, як відомо, – «піч». Але щоб вона максимально швидко прогрівала салон нею потрібно грамотно користуватися.

По-перше, слід перевести кліматичну систему авто в режим «рециркуляції» – щоб їй доводилося брати для обігріву не морозяне повітря знадвору, а вже тепле із салону. Завдяки цьому температура всередині вашого авто досягне комфортної набагато швидше. В такому режимі, щоправда, підвищується ймовірність запотівання вікон, оскільки видихувана людиною волога кружлятиме салоном. Але це, погодьтеся, не найстрашніша розплата за острівець тепла під час тріскучих морозів. До того ж волога незабаром зникне.

Але однієї лише «пічкою» ресурси для нагріву салону не вичерпуються.

Не варто забувати, що системи обігріву сидінь, рульового колеса і вікон (заднього і лобового) – теж досить серйозні джерела тепла. Звичайно, за паливною ефективністю нагріву з двигуном вони навіть сумарно незрівняються, але істотний внесок в боротьбу з холодом внести все ж можуть. Тому включаємо й їх. Причому обігрів «п’ятої точки» потрібно включити на максимальну потужність. Обігрів вікон особливого «плюса» салонному повітрю не додасть. Але у них інша функція в даному випадку: вони допоможуть запобігти (або різко знизять) тепловтрати.

Крім цих електронагрівальних пристроїв, можна потурбуватися заздалегідь і придбати портативний автомобільний електронагрівач повітря. Подібні пристрої підключаються до гнізда прикурювача і можуть виявитися дуже доречними для обігріву авто й пасажирів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025