Авто

BMW 7-Series 2027 тестується на Нюрбургрингу: перші шпигунські фото

З наближенням зими автовиробники поспішають завершити випробування своїх новинок на легендарному Нюрбургрингу, поки трасу не вкрив сніг. BMW, користуючись перевагою «домашньої» території, вивела на тести свій флагманський седан 7-Series 2027. На свіжих «шпигунських» знімках, опублікованих CarBuzz, можна розглянути прототип у щільному камуфляжі, який демонструє оновлений силует. Незважаючи на значні розміри, седан впевнено закладає віражі, що свідчить про серйозну роботу інженерів над керованістю та динамікою.

З моменту минулих появ 7-ї серії на публіці пройшло чимало часу — ще влітку цілий автопарк прототипів BMW був помічений в Іспанії. Тепер же камуфляжу на передній частині стало помітно менше: зникли сітки на нижній панелі, а дизайнери, схоже, внесли корективи в екстер’єр. Жорсткі накладки все ще приховують кути радіаторної решітки, але тепер вони виглядають більш прямолінійно, що може свідчити про відмову від колишніх гострих форм. Решітка зберегла впізнаваний стиль, але стала трохи компактнішою по висоті.

Верхня частина передка прикрашена розділеними фарами: верхні секції стали тоншими, а самі блоки оптики набули більш гармонійних пропорцій. Ззаду помітні нові серійні ліхтарі — незважаючи на щільний камуфляж, вгадується їх форма і внутрішня графіка. Особливу увагу привертають трапецієподібні патрубки вихлопу, що нагадують топову версію 760, що натякає на можливий спортивний пакет M Sport.

Якщо в задній частині ще простежуються кутасті мотиви, то спереду дизайнери явно прагнуть до більш м’яких ліній. Подвійні світлові смуги в ліхтарях нагадують рішення, застосовані на 5-й серії. Не виключено, що саме спортивна модифікація проходить зараз інтенсивні випробування, звідси і агресивні маневри на трасі.

В об’єктив камери потрапив і фрагмент інтер’єру: за відбитками на склі можна розгледіти нову цифрову панель і сучасну мультимедійну систему BMW iDrive x, яка стане стандартом для всіх майбутніх моделей марки. На дисплеї чітко видно швидкість — 79 км/год, що підтверджує активний тестовий режим.

З урахуванням появи серійних елементів і мінімального камуфляжу, прем’єра оновленої «сімки» не за горами. За чутками, виробництво стартує в середині 2026 року, а офіційний дебют може відбутися вже до кінця поточного року. Очікування залишилося недовгим — скоро ми побачимо, яким стане новий флагман BMW.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMW

Останні записи

Чому важливо переоформити страховку після покупки авто

Купівля автомобіля приносить радість, але водночас накладає нові обов'язки. Багато хто після придбання звертає увагу…

05.11.2025

Верховна Рада готує штрафи за надмірний шум авто та мотоциклів

Глибокий рев мотора раніше сприймався як ознака статусу, але зараз він може обійтися водіям дорого.…

04.11.2025

BMW i4 очолив рейтинг найкращих електромобілів 2025 року

Експерти склали рейтинг десяти електромобілів, які визначили тенденції ринку 2025 року, і перше місце в…

04.11.2025

Топ-10 найнадійніших кросоверів і позашляховиків останнього десятиліття

Надійність залишається одним із ключових критеріїв при виборі автомобіля, тому експерти порталу TopSpeed склали новий…

04.11.2025

Названо найякісніші автомобілі які виробляються в Китаї

Китайська Мережа якості автомобілів оприлюднила рейтинг найнадійніших автомобілів, що виробляються в Китаї, охопивши 175 бензинових…

04.11.2025

Renault може повернути у Megane двигун внутрішнього згоряння

Renault може повернути двигун внутрішнього згоряння у модель Megane. Про це повідомляють французькі медіа, зазначаючи,…

04.11.2025