Видання TopSpeed назвало шість найнадійніших і найбільш довговічних двигунів сучасності. Усі вони відзначилися високим ресурсом, стабільною роботою та мінімальними проблемами навіть після сотень тисяч кілометрів пробігу.
Перше місце у рейтингу отримав двигун Toyota 2TR-FE, який може без серйозного ремонту проходити понад 400 тисяч кілометрів. Цей 2,7-літровий бензиновий агрегат добре відомий власникам пікапів Toyota Tacoma другого та третього поколінь, де він демонструє приклад справжньої витривалості.
На другій позиції опинився Honda K24 об’ємом 2,4 літра. Цей мотор встановлювався на низку найпопулярніших моделей бренду – від Honda Accord (2003-2017 років) до мінівенів Odyssey та кросоверів CR-V кількох поколінь. Його хвалять за простоту конструкції, надійність та доступність запчастин.
Третє місце дісталося сучасному гібридному агрегату Toyota A25A-FXS об’ємом 2,5 літра. Цей двигун встановлюється, зокрема, на Toyota RAV4 Hybrid 2025 модельного року та вирізняється поєднанням високої ефективності з довгим терміном служби.
Далі в списку розташувалися Nissan VQ V6 і Toyota 1GR-FE V6 – обидва відомі своєю надійністю та широким застосуванням у великих позашляховиках і седанах. Завершує рейтинг Honda J35 V6, який вважається одним із найміцніших двигунів, створених японським виробником, і вже багато років залишається еталоном у своєму класі.
Cadillac повністю розпродав запланований на 2025 рік тираж ультралюксових електромобілів Celestiq і вже відкрив прийом…
Через високу ціну пального та збільшену витрату багато водіїв намагаються знайти способи заощадити. Один із…
Dacia готує четверте покоління свого популярного хетчбека Sandero, прем'єра якого очікується наприкінці 2027 року. Нова…
Існує чимало автомобільних брендів, які стали синонімами слова «безпека». Марки Hyundai, Mazda і Lexus незмінно…
Компанія Ford активно працює над створенням нової платформи для бюджетних електромобілів. Першим серійним проєктом стане…
Коли температура опускається нижче +5 °C, літні шини втрачають зчеплення з дорогою і стають небезпечними.…
Leave a Comment