У новому модельному році 2026 Ford Escape отримає три варіанти силових установок на вибір. Базовим двигуном для версій Ford Escape Active та ST-Line стане турбований 1,5-літровий трициліндровий EcoBoost I3 потужністю 180 к.с. і з крутним моментом 270 Нм. Він працює у парі з восьмиступеневою автоматичною коробкою передач і доступний лише для цих двох комплектацій.
Для варіантів ST-Line Select, ST-Line Elite та Platinum пропонується більш потужний 2,0-літровий чотирициліндровий EcoBoost I4 із турбонаддувом. Його потужність становить 250 к.с., а крутний момент — 380 Нм, також у поєднанні з восьмиступеневим «автоматом».
Третім варіантом є 2,5-літровий атмосферний двигун, який використовується у версії plug-in hybrid (PHEV). Такий гібрид розвиває сумарну потужність 210 к.с. і оснащується електронною безступеневою трансмісією (eCVT). Цей агрегат є стандартним для гібридної модифікації Escape 2026 року, а також доступний опційно для комплектацій ST-Line Select, ST-Line Elite і Platinum.
Важливо, що гібридна установка не поєднується з переднім приводом (FWD) — у новому Escape 2026 року PHEV-версія доступна виключно з повним приводом (AWD).
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Купівля автомобіля не завжди розглядається як інвестиція, однак окремі моделі з часом можуть стати надійним…
Mazda оголосила гарну новину: оновлений CX-5 2026 отримав максимальну оцінку 5 зірок за результатами тестів…
Leave a Comment