У новому модельному році 2026 Ford Escape отримає три варіанти силових установок на вибір. Базовим двигуном для версій Ford Escape Active та ST-Line стане турбований 1,5-літровий трициліндровий EcoBoost I3 потужністю 180 к.с. і з крутним моментом 270 Нм. Він працює у парі з восьмиступеневою автоматичною коробкою передач і доступний лише для цих двох комплектацій.
Для варіантів ST-Line Select, ST-Line Elite та Platinum пропонується більш потужний 2,0-літровий чотирициліндровий EcoBoost I4 із турбонаддувом. Його потужність становить 250 к.с., а крутний момент — 380 Нм, також у поєднанні з восьмиступеневим «автоматом».
Третім варіантом є 2,5-літровий атмосферний двигун, який використовується у версії plug-in hybrid (PHEV). Такий гібрид розвиває сумарну потужність 210 к.с. і оснащується електронною безступеневою трансмісією (eCVT). Цей агрегат є стандартним для гібридної модифікації Escape 2026 року, а також доступний опційно для комплектацій ST-Line Select, ST-Line Elite і Platinum.
Важливо, що гібридна установка не поєднується з переднім приводом (FWD) — у новому Escape 2026 року PHEV-версія доступна виключно з повним приводом (AWD).
У Німеччині запропонували зобов'язати власників plug-in гібридів регулярно заряджати свої автомобілі. Якщо водій ігнорує розетку,…
Багато водіїв навіть не усвідомлюють, що деякі їхні звички за кермом можуть коштувати життя. Про…
Багато власників мопедів помилково вважають, що невеликий двигун звільняє їх від необхідності мати документи. Насправді…
З настанням осінньо-зимового періоду питання забруднення державних номерних знаків стає особливо актуальним. Фахівці нагадують, що…
2 листопада на Русанівській набережній у Києві сталася аварія за участю Porsche 911 GTS, про…
Їздити на літніх шинах узимку небезпечно і категорично не рекомендується, оскільки гума втрачає еластичність при…
Leave a Comment