Що приховує Toyota Camry після 150 тисяч кілометрів пробігу

Час читання: < 1 хв.
Що приховує Toyota Camry після 150 тисяч кілометрів пробігу

Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі місця, про які говорять власники. За даними видання SlashGear, після пробігу понад 150 тисяч кілометрів починають проявлятися типові проблеми, що залежать від покоління автомобіля.

Восьме покоління (2018-2024) часто критикують за дивну поведінку трансмісії: при перемиканні передач коробка може смикатися, а гальмівні диски іноді деформуються навіть без активного використання. До того ж фарба кузова легко дряпається, що неприємно для тих, хто цінує доглянутий вигляд автомобіля.

Реклама

Попереднє покоління (2012-2017) має свої нюанси. Водії помічали “гуляюче” кермо, перебої в роботі гідротрансформатора та підвищену витрату моторного масла. Toyota навіть видавала офіційні технічні бюлетені у 2011 та 2016 роках, визнаючи цей дефект.

Шосте покоління (2007-2011) стало рекордсменом за кількістю скарг: несправні кисневі датчики викликають спалах Check Engine, а електроніка іноді дає збої. Через це Toyota проводила масштабний відгук.

Попри всі нюанси, силові агрегати Camry залишаються міцними. Інженер Сергій М., який понад 20 років працює з японськими автомобілями, пояснює: “Toyota проектує мотори не для гонок, а для стабільності. Навіть базовий 2,5-літровий двигун може пройти понад 400 тисяч кілометрів, якщо вчасно міняти олію”.

Camry залишається вибором тих, хто цінує спокій і передбачуваність, але перед покупкою варто уважно перевірити коробку, гальма та електроніку, адже навіть легендарна модель з роками набуває свого характеру.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення