Авто

Чому PHEV гібриди кращий вибір за електромобіль

В останні роки автопром переживає справжню революцію: електрифікація перестає бути трендом і стає необхідністю. У Європі вже оголосили про плани повністю відмовитися від нових автомобілів із ДВЗ до 2035 року, що штовхає виробників до масового випуску електрокарів. Однак не всі автолюбителі сприймають ці зміни з ентузіазмом. Основні причини зрозумілі: попри екологічність, електромобілі поки не можуть похвалитися розвиненою мережею зарядних станцій або великою дальністю ходу, а питання утилізації батарей викликає дискусії.

У таких умовах універсальністю та здатністю долати великі відстані вирізняються гібридні технології, зокрема PHEV – підзаряджувані гібриди. Їх часто називають тимчасовим рішенням, але на практиці вони поєднують переваги класичних моторів і електротяги, забезпечуючи впевнений рух як у місті, так і за його межами.

Професійний гонщик Акіхіко Накатані ділиться досвідом експлуатації Jeep Wrangler 4xe – позашляховика з PHEV-системою. За його словами, електродвигун відмінно працює на низьких обертах, а миттєва реакція особливо корисна на складних ділянках бездоріжжя. У місті гібрид забезпечує тишу і плавність ходу, а при необхідності підключається бензиновий двигун.

Проте PHEV ще далекі від ідеалу. Наприклад, запас ходу Wrangler на електротязі не перевищує 40 км, тоді як у деяких конкурентів він вже перевищує сотню кілометрів. Збільшення ємності батареї не є універсальним рішенням – це веде до зростання маси і вартості авто. Набагато важливіше знайти баланс між ефективністю, керованістю та практичністю, а не гнатися за максимальною дистанцією на одному заряді.

У Європі багато преміальних брендів активно розвивають напрям PHEV, а Mitsubishi Outlander PHEV вже давно став еталоном у Японії. Як зазначає Накатані, майбутнє за компактними та ефективними батареями, а не за їх бездумним збільшенням. Головне завдання – зробити гібриди максимально зручними та універсальними для реального життя.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi представила свій перший електрокросовер без фірмових кілець

На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…

21.11.2025

Ford представив модернізований Mondeo: перші фото

На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…

21.11.2025

Fiat представив гібридну версію 500

Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…

21.11.2025

Нові авто стануть розкішшю: чого очікувати українцям у 2026 році

Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…

21.11.2025

На свіжих рендерах показали електрокар Chevrolet Bolt

У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…

21.11.2025

Топ-7 найнадійніших автомобілів Kia у 2025 році

Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…

21.11.2025