Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат. Видання The Drive зібрало найпоширеніші хибні уявлення, у які досі вірять мільйони водіїв.
Цей міф бере початок ще з 1950-х років, але сучасні експерти запевняють: гальмівні диски з отворами не покращують, а погіршують охолодження системи.
“Ви просто прибираєте метал, який відповідає за відведення тепла”, – пояснює користувач DerFahrt. Такі диски частіше тріскаються та швидше зношуються.
Це правило було актуальним для машин із карбюраторами, але не для двигунів з електронним упорскуванням палива. Достатньо почекати, поки оберти стабілізуються, і можна вирушати в дорогу, не перевищуючи 2500 об/хв. При цьому коробка передач усе одно залишається холодною – незалежно від того, як довго прогрівається мотор на місці.
Насправді книжка Unsafe at Any Speed вийшла вже після того, як GM модернізувала підвіску Corvair, усунувши проблеми з керованістю. Модель випускалася ще чотири роки, а її зникнення пояснюється не критикою, а тим, що “в епоху дешевого пального покупці віддавали перевагу великим потужним авто”.
На практиці “вічних” мастил не існує. Один із читачів розповів: “Після 130 тисяч кілометрів на заводській трансмісійній рідині у моєму Ford я злив чорний осад”.
Навіть якщо в мануалі зазначено Lifetime, у реальному житті мастила та охолоджувальні рідини потрібно міняти регулярно.
Довгий час вважалося, що причиною були необережність або застряглі килимки. Проте розслідування показали: причина могла полягати у помилках програмного забезпечення, а компанія тривалий час заперечувала наявність дефекту.
Насправді старі автомобілі частіше ламалися, швидше іржавіли та були менш безпечними. Сучасні моделі набагато надійніші, економічніші та довговічніші.
Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…
Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…
Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…
Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…
Хоча штаб-квартира Volkswagen у Вольфсбурзі вже давно зосередилася на електромобілях та нових технологічних напрямах, у…
Стало відомо, що BMW активно розширює команду фахівців у сфері систем допомоги водієві. Компанія шукає…
Leave a Comment