Авто

Плагін-гібриди виявилися не такими екологічними, як вважалося

Європейська федерація транспорту та довкілля оприлюднила звіт, який ставить під сумнів екологічну ефективність підключних гібридів (PHEV). За даними організації, реальні викиди CO₂ у таких автомобілів майже не відрізняються від машин із ДВЗ, і ця різниця з роками лише зменшується.

Аналіз понад 800 тисяч PHEV, зареєстрованих у 2021-2023 роках, показав, що у моделей 2023 року реальні викиди CO₂ майже в п’ять разів перевищують офіційні показники за стандартом WLTP. Розрив збільшився з 3,5 раза у 2021 році до 4,9 – у 2023-му (на основі даних бортових комп’ютерів). У середньому реальні викиди лише на 19 % нижчі, ніж у авто з традиційними двигунами, тоді як WLTP обіцяв зниження на 75 %.

Причини такого розриву – завищені очікування щодо частки поїздок на електротязі та технічні обмеження, через які двигун внутрішнього згоряння вмикається частіше, ніж передбачено у випробуваннях. Теоретично PHEV мають долати 84 % пробігу в електричному режимі, однак у реальності – лише близько 27 %. Навіть у режимі роботи від батареї допомога ДВЗ призводить до викидів, що у дев’ять разів перевищують офіційні дані.

Додатковими факторами є велика маса автомобілів і низьке співвідношення потужності електромотора до ДВЗ, що збільшує викиди під час підтримання заряду. До цього додається нестача зручної зарядної інфраструктури та повільна зарядка, через що водії рідше підключають авто до мережі й частіше користуються бензином, підвищуючи не лише викиди, а й витрати на паливо.

У звіті федерація закликає переглянути норми викидів CO₂ для легкових автомобілів і попереджає: подовження життя PHEV після 2035 року може зірвати кліматичні цілі ЄС. Автори пропонують зберегти чинні екологічні орієнтири на 2030-2035 роки, не робити винятків для гібридів після 2035-го та активніше стимулювати перехід на повністю електричний транспорт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Mitsubishi Lancer Evo XI показали на реалістичних зображеннях

Mitsubishi Lancer останнього покоління дебютував ще у 2007 році. Згодом компанія представила його високопродуктивну версію…

19.10.2025

Чим загрожує рання зміна гуми на зимову

Ранній перехід на зимові шини може бути небезпечним, оскільки гума, призначена для холодної погоди, на…

18.10.2025

Які автомобілі найчастіше «мітять» птахи: дослідження

Дослідження компанії Alan's Factory, проведене серед тисячі американських автовласників, показало, що птахи найчастіше залишають поміт…

18.10.2025

Volkswagen представив прощальну версію Touareg (ФОТО)

Компанія Volkswagen підтвердила, що у 2026 році припинить виробництво флагманського кросовера Touareg. На честь завершення…

18.10.2025

Автоексперт розповів про важливі дії для захисту авто від угону

Незважаючи на розвиток електронних систем безпеки та сучасних методів викрадення, механічні пристрої залишаються найбільш ефективним…

18.10.2025

Lexus GX 2026 подорожчав, але не отримав жодних оновлень

Абсолютно новий Lexus GX продовжує підкорювати американський ринок. За перші дев'ять місяців 2025 року було…

18.10.2025