Авто

Плагін-гібриди виявилися не такими екологічними, як вважалося

Європейська федерація транспорту та довкілля оприлюднила звіт, який ставить під сумнів екологічну ефективність підключних гібридів (PHEV). За даними організації, реальні викиди CO₂ у таких автомобілів майже не відрізняються від машин із ДВЗ, і ця різниця з роками лише зменшується.

Аналіз понад 800 тисяч PHEV, зареєстрованих у 2021-2023 роках, показав, що у моделей 2023 року реальні викиди CO₂ майже в п’ять разів перевищують офіційні показники за стандартом WLTP. Розрив збільшився з 3,5 раза у 2021 році до 4,9 – у 2023-му (на основі даних бортових комп’ютерів). У середньому реальні викиди лише на 19 % нижчі, ніж у авто з традиційними двигунами, тоді як WLTP обіцяв зниження на 75 %.

Причини такого розриву – завищені очікування щодо частки поїздок на електротязі та технічні обмеження, через які двигун внутрішнього згоряння вмикається частіше, ніж передбачено у випробуваннях. Теоретично PHEV мають долати 84 % пробігу в електричному режимі, однак у реальності – лише близько 27 %. Навіть у режимі роботи від батареї допомога ДВЗ призводить до викидів, що у дев’ять разів перевищують офіційні дані.

Додатковими факторами є велика маса автомобілів і низьке співвідношення потужності електромотора до ДВЗ, що збільшує викиди під час підтримання заряду. До цього додається нестача зручної зарядної інфраструктури та повільна зарядка, через що водії рідше підключають авто до мережі й частіше користуються бензином, підвищуючи не лише викиди, а й витрати на паливо.

У звіті федерація закликає переглянути норми викидів CO₂ для легкових автомобілів і попереджає: подовження життя PHEV після 2035 року може зірвати кліматичні цілі ЄС. Автори пропонують зберегти чинні екологічні орієнтири на 2030-2035 роки, не робити винятків для гібридів після 2035-го та активніше стимулювати перехід на повністю електричний транспорт.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Як швидко прогріти салон авто взимку без витрат пального

Проблема швидкого прогріву салону автомобіля взимку особливо актуальна для власників авто в холодному кліматі. Традиційна…

06.11.2025

ТОП-10 найнадійніших середньорозмірних седанів, які служать роками

Надійність - один із ключових критеріїв при виборі автомобіля, особливо серед седанів середнього класу, які…

06.11.2025

Audi готує електричне купе TT нового покоління

Чутки про можливе відродження легендарного купе Audi TT з'явилися ще на початку року, однак лише…

06.11.2025

Міняємо масло правильно: чому 10 тисяч кілометрів не завжди оптимально

Робота двигуна автомобіля безпосередньо залежить від якості обслуговування, серед якого ключовим фактором є своєчасна заміна…

06.11.2025

Mercedes GLA 2026 отримає оновлений дизайн і електрифіковану версію (ФОТО)

У найближчі місяці Mercedes готується представити повністю оновлений кросовер GLA нового покоління, який стане ключовою…

06.11.2025

Названо 5 бензинових двигунів, відомих своєю надійністю

Автомобільна індустрія постійно розвивається, переходячи від класичних бензинових моторів до турбін, гібридів і електрокарів. Та…

06.11.2025