Під керівництвом нового керівника Ксав’є Шардона Citroën змінює стратегію, роблячи акцент на доступній електромобільності, комфорті та практичності. Бренд не планує ставати виробником бюджетних авто, але прагне пропонувати простір і зручність за привабливою ціною.
Головна мета компанії – зробити електромобілі масовими. Модель e-C3 з ціною від 19 990 євро і запасом ходу близько 200 км орієнтована на щоденні поїздки та покликана стати символом “мобільності для всіх”. Citroën свідомо відмовляється від дорогих технологій, наприклад дистанційного паркування, зосереджуючись на простоті та надійності.
У автоспорті марка планує повернення – але не в ралі, а до електричної серії Formula E, підкреслюючи курс на електротягу, зберігаючи при цьому дух легендарних моделей.
За словами Шардона, повне ставлення на електрокари несе певні ризики, особливо для комерційного транспорту. Він вважає, що бюджетні гібриди та інші перехідні рішення допоможуть знизити викиди без зайвого навантаження на покупців.
Восени щільний туман стає однією з основних причин аварій на дорогах України. Автоексперт нагадав водіям,…
Американський бренд Jeep, який входить до складу автогіганта Stellantis, випускає модель Wrangler ще з 1986…
Компактний SUV у ретростилі Toyota FJ Cruiser з'явився у 2006 році. Ця модель спочатку була…
Способи шахрайства постійно вдосконалюються. Поліцейський зазначив, що у 2025 році з'явилося кілька нових схем "розводу"…
Оновлений електричний кросовер Nissan Ariya уперше анонсували минулого тижня. Світова прем'єра моделі відбудеться на автосалоні…
Осінній вечір і в голові не відпускає одне питання: чи треба гріти машину взимку і…
Leave a Comment