Під керівництвом нового керівника Ксав’є Шардона Citroën змінює стратегію, роблячи акцент на доступній електромобільності, комфорті та практичності. Бренд не планує ставати виробником бюджетних авто, але прагне пропонувати простір і зручність за привабливою ціною.
Головна мета компанії – зробити електромобілі масовими. Модель e-C3 з ціною від 19 990 євро і запасом ходу близько 200 км орієнтована на щоденні поїздки та покликана стати символом “мобільності для всіх”. Citroën свідомо відмовляється від дорогих технологій, наприклад дистанційного паркування, зосереджуючись на простоті та надійності.
У автоспорті марка планує повернення – але не в ралі, а до електричної серії Formula E, підкреслюючи курс на електротягу, зберігаючи при цьому дух легендарних моделей.
За словами Шардона, повне ставлення на електрокари несе певні ризики, особливо для комерційного транспорту. Він вважає, що бюджетні гібриди та інші перехідні рішення допоможуть знизити викиди без зайвого навантаження на покупців.
Hyundai готується представити оновлену версію свого популярного сімейного кросовера Santa Fe. Цю інформацію підтверджують як…
Довгі роки дизельні автомобілі були символом раціональності та практичності. Їх висока надійність, видатна економічність і…
Багато водіїв вважають, що керування транспортом без посвідчення обов'язково тягне за собою штраф, однак закон…
Крадіжка автомобілів стає все менш вигідним заняттям — особливо коли мова йде про електромобілі. Нові…
Компанія Rivian не планує створювати автомобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV), заявив генеральний директор Р.Дж.…
Незважаючи на європейський курс на електромобілі, дизельні автомобілі продовжують залишатися символом надійності та витривалості. Вони…
Leave a Comment