Під керівництвом нового керівника Ксав’є Шардона Citroën змінює стратегію, роблячи акцент на доступній електромобільності, комфорті та практичності. Бренд не планує ставати виробником бюджетних авто, але прагне пропонувати простір і зручність за привабливою ціною.
Головна мета компанії – зробити електромобілі масовими. Модель e-C3 з ціною від 19 990 євро і запасом ходу близько 200 км орієнтована на щоденні поїздки та покликана стати символом “мобільності для всіх”. Citroën свідомо відмовляється від дорогих технологій, наприклад дистанційного паркування, зосереджуючись на простоті та надійності.
У автоспорті марка планує повернення – але не в ралі, а до електричної серії Formula E, підкреслюючи курс на електротягу, зберігаючи при цьому дух легендарних моделей.
За словами Шардона, повне ставлення на електрокари несе певні ризики, особливо для комерційного транспорту. Він вважає, що бюджетні гібриди та інші перехідні рішення допоможуть знизити викиди без зайвого навантаження на покупців.
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
У США, у центрі Остіна, вперше помітили безпілотне таксі Tesla Cybercab на звичайних вулицях. Цей…
Кросовери залишаються найбільш популярним сегментом українського авторинку, але не всі моделі відомих брендів демонструють однакову…
Leave a Comment